Olet uskossa tai et

nappinappi

Olen hakoteillä ja haluaisin rukoilla ääneen mutta en uskalla, tiedän että näin ajattelee moni muukin joten kirjoitin "Isälle" viestin

Hei Isä! Minä olen miettinyt sinua paljon siis tosi paljon, olen miettinyt sitä myös että miksi olen tällainen? miksi en osaa enää
rukoilla, ennen se oli helppoa mutta nykyään en saa edes suutani auki iltaisin kun haluaisin rukoilla ääneen sinun nimeässäsi ja
keskustella sinulle asioistani? Haluaisin tietää miksi olen tällainen ja miksi olen hakoteillä, ja miksi olen epäonnuistunut
elämässäni? tähän kaikkeen haluan vastauksen sinulta Isä joka kuolit ristillä minun syntieni tähden! olenko osa sinua? oletko osa minua?
miksi olen luonteeltani tällainen? haluan tietää! haluan myös tietää mitä tietä kuljen tällä hetkellä? tiedän että tiedät ajatukseni
vaikka en niitä ääneen sanoisikaan, tiedän että olet läsnä vaikka en täydellinen ihminen olekkaan(kukaan ei ole), tiedän että rakastat
minua tällaisena kuin olen.! Haluaisin todella tehdä oikeita päätöksiä elämässäni, ohjaa minua sydämessäni Rakas Jeesus, Isä joka kuolit
Ristillä (MINUN) syntieni tähden.!

Kuuntelein pitkästä aikaa.
Hillsong Kristian Stanfill - Even So Come
Rukoile mielessäsi niin huomaat kuinka pyhähenki laskeutuu päällesi ja saat vakuuttavan helpottuneisuuden tunteen sydämmeesi.
lupaan sen.

13

116

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • T..Mirka

Sinua on huijattu rankasti. Jumala, Jeesus jne ovat satua ja höpötystä. Todisteita mistään muustakaan ei ole.

Ihmiset ovat tyhmiä.

• painuhoitoon

Jos joku on tyhmä, niin sinä Mirka!
        Mitä sinä teet täällä rienaamassa?
        Olet sairas, painu hoitoon!

• Terv..Mirka
        painuhoitoon kirjoitti:

Jos joku on tyhmä, niin sinä Mirka!
        Mitä sinä teet täällä rienaamassa?
        Olet sairas, painu hoitoon!

Lopeta haukkuminen ja mollaaminen ja todista että olen väärässä.

• nappinappi

sinä joka sanot asioita joita et tunne tai ole tietoinen asiasta niin voin sanoa että olet väärässä! ryhdistäydy? yritä edes? tiedät mistä puhun.

• pitkäänuskossa

Ihan hyvä rukoilla ajatuksella, silloin ei ainakaan sielunvihollisen voimat kuule rukouksiasi. Paholainen voi syöttää aivoihin pajoja ajatuksia mutta kristityn ajatuksia ei voi lukea. Rukoilen usein ajatellen.

• Terv..Mirka

""Paholainen voi syöttää aivoihin pajoja ajatuksia ""
        - HEH HEH HEH ....

• oipoi

Mikäli uskonto aiheuttaa ongelmia niin hankkiudu hyvä lapsi niistä kokonaan eroon. Uskonnoilla vaan uunotetaan ihmisiä.
      Vapahtaja olet sinä, et tarvitse muita.

• Rukoilijat

Olen vaimoni kanssa rukoilleet Jeesusta auttamaan meitä. Ja uskomme Jeesukseen.

• T..Mirka

""Olen vaimoni kanssa rukoilleet Jeesusta auttamaan meitä""
        - Olet jo varmaan huomannut ettei rukoukset toimi millään tavalla.

• Seir

Olemme uskossa ja turvaamme Jumalaan sekä Jeesukseen.

• Meidät

Uskotaan Jeesukseen t. Me

• Hetawaan

Isä ei kuollut ristillä , vaan Hänen poikansa Jeesus.Isä on Isä ja Poika on Jeesus ja vielä on Pyhä Henkikin, joka täällä maan päällä opettaa meitä kulkemaan Tiellä Kotiin ja puolustaa meitä pahan Henkivaltoja vastaan, kun rukoillen kuljemme.Tehden parannusta synneistämme.Pystyäksemme kuulemaan Jumalan tahdon ja ennenkaikkea Rakastamaan ...Raamatussa Nehemiakin rukoili ajatuksissaan ja Jumala kuuli ja vastasi hänelle.

• Jobinpostia

Sananl.28:9 Joka korvansa kääntää kuulemasta lakia, sen rukouskin on kauhistus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      37
      4875
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      498
      1541
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1080
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      998
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      923
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      901
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      850
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      804
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      48
      758
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      57
      717
    Aihe