Hei!
Hain itse Tampereelle monimuotoon. Olisi kiva kuulla minne muut sosionomiksi haluavat ovat hakeneet ;)
Entä jo opiskelemassa olevat monimuoto sosionomit. Minkälaista koulu on? Olisi mielenkiintoista kuulla :)
Sosionomiksi hakeneet ja aiemmin päässeet!
21
783
Vastaukset
- Tammikuussaalkaisi
Myöskin Tampereelle hain sekä samaan koulutukseen kuin sinäkin! :)
- RiittaY76
Miten meni esivalinta? Itselläni ihan ok, ei parhaiten, mutta ei ehkä huonosti. Keskitasoisesti :D äikkä oli vaikein..
- HaAnne
Hei, Tampereelle kanssa hain sosionomikoulutukseen monimuotona. Englanti meni penkin alle kokeessa, muuten omasta mielestä kohtalaisesti. Saa nähä miten käy
- RiittaY76
Hei, mitä pisteitä saitte?? Minä 53.'
- neititoiveikas
Itselle tuli 39,7
- VoiVoi_
35,3 pistettä. Harmitus...
- HaAnne
40,4
- Norde3
65,5. Pänttäsin kyllä nyt syksyllä paljon. Keväällä ei tärpännyt mihinkään, tosi tyytyväinen oon. Treelle myös sosionomiksi hakenut.
- leidilaik
50,3
- NIIIIIIA
55,6 . Ensikertalaisena oon ihan tyytyväinen tulokseen vaikka ei kutsua tulisi. Ja tosiaan Tamkiin hain myös sosionomiks.
- Äähhh
Mä sain vaan 43,6.. meni huonommin ku keväällä, mut uskoisin että tolla pääsis pääsykokeisii. Hain seamkkiin.
- miehalluunsossutädiks
xamkkiin mikkeliin hain ja pisteita 69.6 :) Ei tässä muu pelota ku se, että niillä on se ensikertalaiskiintiö ja aiemman paikan vastaanottaneita otetaa vaa 8 :O Eli pakko pärjätä sit pääsykokeis kans hyvi :DD
- Oioieilä
Minä sain 41,3 pistettä ja tamkiin hain. Torstaina sitten näkee tuleeko kutsu...
- Nevaknow
Mä sain 48.9 pistettä. Ei kyl heittämäl mee sisään noil. Varsinkaa sosionomin monimuotoon 😂
- TyttiK
Onko sosionomin monimuotoon sitten vaikeampi päästä kuin päiväpuolelle?
- Briinu
Minne ootte hakeneet sosionomiks? Itse hain monimuotoon Mikkeliin ja ihan ekaa kertaa ikinä.
Pisteitä tuli vain 41.5 eli ei mitään hajua riittääkö mihinkään 🤔☺️ - RiittaY76
Onko tullut tamkiin kutsuja?
- ggagaga
Ei ainakaan vielä itselle. Laureaan ja Lahteen riittäis pisteet kyllä, tosin ei ole kutsua tullut niistäkään, mutta mulla on tuo tamk ykkösenä. Johtuiskohan siitä..
- Sosionomiksi
Näkeekö jostain lamkin pisterajat?
- Thnl
Luulis ettei ollut Tamkiin niin paljon nyt hakijoita kun pääsyvaatimuksena esim.lähihoitajan pohjakoulutus jne.
- iudududi
Joo niin mäkin ajattelisin, kun ei lukiopohja/muu ammatillinen käynyt. Kohtahan sen näkee, toivottavasti huomenna. Tulee muuten pitkä viikonloppu. :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467645
- 334223
- 573715
- 503200
- 172876
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652581- 562427
- 512388
- 402339
- 162286