Olen tässä etsiskellyt n. 500cc isoa matkaskootteria. Tuntuu että vaihtoehtoja on liikaakin, on japsia ja italialaista jne. Onko raadilla ehdottaa jotain hyvää? Olen 182/85 joten aivan pikkupeli ei sovellu. Tärkeintä on hyvä ajoasento, kunnon pieksi ja riittävät tehot että jaksaa pitää motarilla riittävää matkavauhtia huudattamatta. Mikä olisi hyvä?
Iso matkaskootteri
7
518
Vastaukset
- Otatoinenosoite
Kirjoitapa kysymyksesi sivustolle skootterini.com, niin saat hyviä ja perusteltuja vastauksia.
- Jutustelija1
Veikkaisin että tyytyisit tähän Yamahan 395cc perusvarmaan tarjoiluun: X-MAX 400
Laitan linkin vermeeseen seuraavaan kommenttiin ettei tätä poisteta linkin takia! - Jutustelija1
Jutustelija1 kirjoitti:
Veikkaisin että tyytyisit tähän Yamahan 395cc perusvarmaan tarjoiluun: X-MAX 400
Laitan linkin vermeeseen seuraavaan kommenttiin ettei tätä poisteta linkin takia!Heh, hyvin näkyy linkki lähteneen :D
Mutta todetaan nyt vielä, että Yamahalla on sitten vielä pykälää isompi Skootteri joka vielä paremmin täyttäisi tarpeesi motari iloitteluista ilman täyskaasua...
Eli harkitse mitä haluat ja toimi sen mukaan.
- Burgermies
Jos voittaisin Lotossa niin ei ole mitään epäilystä mihin kauppaan menisin:
Sinne missä myydään uusi Suzuki Burgman 650. Siinä on oikea luksus-skootteri. Vähän kuin amerikan herkkua japanista :D Se on oikea herrasmiesskootteri eikä yritä olla mahdollisimman moottoripyörämäinen tai joku risteytys kuten jotkut muut. Ja kyllä sekin kotitarpeiksi kulkee jos ei yhtään järki päätä pakota kuten ei tällä italialaisherralla. Pistä tietsikkaan full screen näkymä, katso videot ja yritä samalla hengittää normaalisti:
https://www.youtube.com/watch?v=bAbQO5QtN-o
https://www.youtube.com/watch?v=p9zZxpvSPJA - Road..Runner
Miksi mennä skootterilla motarille? Jos nyt ihan pakko niin mikä tahansa japsi "isolohko" ei jää jalkoihin. Samalla rahalla/käyttökustannuksilla saa kyllä ihan "oikean" prätkän jolla näyttää bemari kuskeille takavaloa tarpeen tullen. Mutta joo, jos muotoilu ei pääasia japsiskodet painii omassa luokassaan mitä tulee luotettavuuteen.
- kovakallo43
Suosittelen ehdottoa Suzuki burgman 650 ,siinä on peli jolla voi ajaa niin motarilla kun kylä polut.ON muuten 100000 km kokemus eikä pahaa sanomista.
- Jutustelija1
Joo jos skobaa hakee, niin ihan ok peli.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465307Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5421848Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748