Laivamatkojen vertailu

Suomalaisia toimijoita alalla ei ole eikä varmaan tule jos ei itse perusteta. Eli.
Laevapiletid. ee -sivustolta löydät kaikkien firmojen lähdöt sunnittelemillesi päiville.
Todella hyvä sivusto ja kumma kyllä useimiin edullisempi kuin laivayhtiöiden omat tarjoukset.
Olkaat hyvät !

9

791

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • trollit_kuriin

Laevapiletid ee on tunnettu huijaussivusto, paljonko trollille kertyi bonuksia tästä mainoksesta

• Rallaajaa
      • Kingkongi

Niinkö ajattelit nostaa tätä aloitusta. Kuitenkaan Laevapiletid. ee sivuilla ei ole edullisempia lähtöjä, kuin laivayhtiöilläkään, ei sinnepäinkään mitä tutkin.
        Menkäähän nyt muualle trollaamasta täältä.

• huuts

Miksi tuossa kuin-sanan edessä on pilkku?
        Vrt, Hän on nuorempi kuin minä.

• HyvästiViro

Ei tarvi enään laivalippuja Viroon ostaa, lopetin Viron reissut palvelu ja hinnat on aivan pe````````seestä.

• poronpurija_

Toivottavasti pysyt poissa. Matkailijoiden taso nousee sillä tuntuvasti.

• ksusha

Viime vuonna käytiin viisi kertaa Virossa ja vain kerran ostin matkan suoraan Tallinkilta, se oli joku tarjous tietysti, hotellimatka porukalle huhutikuussa. Muuten Olen edelleen tilannut matkani Laevapiletid. ee: ltä koska ne ovat olleet selvästi edullisempia kuin Vikingin tai Tallinkin hinnat. Ja ostoksistani laivoilta olen kuitenkin saanut heidän bonuspisteitään. Peruuttamisista ja matkojen muutoksista olen saanut Laevapiletid.ee:ltä rahat takaisin muutamassa päivässä. Vikingiltä piti rahoja odottaa kaksi kuukautta....No nää on vaan minun omia kokemuksia.

• Ei nämä Viron matkat kaikille sovikaan. Paljon on epäluuloisia ihmisiä jotka kommentoivat vaikka eivät asioista juuri tiedä. Virossa olen käynyt yli 200 kertaa, tiedän jotain, Venäjällä olen käynyt vain noin 50 kertaa, paljon on oppimista.
        Aika kummallista jos pohjois- ja baltianmaiden johtavaa matkojen myyntisivustoa pidetään trollina. Sanoisin että typeryyttä ja tietämättömyyttä kommentoijilta. Ymmärrän kyllä.

• Anonyymi
        ksusha kirjoitti:

Ei nämä Viron matkat kaikille sovikaan. Paljon on epäluuloisia ihmisiä jotka kommentoivat vaikka eivät asioista juuri tiedä. Virossa olen käynyt yli 200 kertaa, tiedän jotain, Venäjällä olen käynyt vain noin 50 kertaa, paljon on oppimista.
        Aika kummallista jos pohjois- ja baltianmaiden johtavaa matkojen myyntisivustoa pidetään trollina. Sanoisin että typeryyttä ja tietämättömyyttä kommentoijilta. Ymmärrän kyllä.

Virossa on vain läävää.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      41
      7014
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3948
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      46
      3367
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2959
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2736
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2153
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2107
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2068
    Aihe