Jos haluaa syystä tai toisesta syödä gmo vapaata ruokaa niin itse en esim, tiedä mitkä ruokatuotteet eivät voi olla geenimuunneltuja. Onko riisi, pasta? Voiko vesimeloni olla geenimuunneltu jos se ei ole luomu Jos nuo ostaa luomuna niin ilmeisesti sitten ei ole geenimuunneltuja mutta jos ei ole luomu niin sittenkö ne on? Ja juu, gm myötäeläjille, ei kannata vastata, en reagoi provoilu viesteihin mitenkään. Tietolähde vastauksiin kiitos.
Gmo vapaat tuotteet
Eiotaselvaa
1
827
Vastaukset
- NiinGMOvapaataKuinVoi
No jos syö metsästä sieniä ja marjoja, niin ne on takuulla GMO-vapaita. Itse kasvatan myös kasvihuoneessa tomaattia, kurkkua, kesäkurpitsaa ja yrttejä, mutta en minä tiedä siementen ja taimien alkuperää tarkasti. Taimet hankin torilta. :)
Syön vain pienteurastamojen tuotteita eli en mitään Atriaa, HooKoota, Snelmannia jnpp. Vältän ulkomaisia tuotteita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406963
- 323938
- 453320
- 402919
- 172696
- 372238
- 162186
- 412133
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392010