Sain C-paperit hommattua itselleni vuonna 2004 ja onkin mukava tietää, että jos tulee sota voin häipyä täällä saman tien eikä tarvitse mennä kuolemaan rintamalle.
Minne te matkustaisitte jos sota syttyisi? Itse olen katsellut Saksaa sivistyneenä turvapaikkana jossa olisi mukava oleskella.
Onko kenelläkään parempia ehdotuksia?
C-paperit takaavat selviytymisen
4
2536
Vastaukset
- EXsotilas
Erosin reservistä jo vuosia sitten ja suoritin sivarin täydennyspalveluksen. En ole kylläkään kovin nopeasti lähdössä mihinkään. Jos venäjä esim.valtaa suomen, jään tänne asumaan.
- ukuipiopokipkyh
Oletko älyllisesti vajaa , kun sait C-paperit ?
- armeija
Minua ei aikoinaan huolittu armeijaan vaikka kolme kertaa kutsunnoissa kävin. Aina vaan olisin joutunut ottamaan vapautuksen, mutta sen sijaan otin lykkäystä. Miksi perkele lukion käynyttä raavasta miestä ei Suomen armeija huolinut??? Kolmannella kerralla otin sitten vapautuksen. Loppu elämäni menikin sitten päin persettä, koska kusipää armeijan lääkäri ei minulle lupaa suonut. Eli täällä perkeleen Suomessa joutuu anomaan armeijaan pääsyä. MITÄ HELVETTIÄ SITTEN TOTAALIKIELTÄYTYJÄT VALITTAVAT!!! Ei Suomessa ole inttipakkoa!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224864- 203935
- 272311
- 342134
- 371928
- 151818
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191547- 121471
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons191175Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101094