Kauanko yleensä menee, että Koresta tilatut Ebay-sälät kolahtaa postilaatikkoon? Juuri äsken sain tilattua. Parisen viikkoa? Vai meneekö pidempään?
Ebay ja Korea
4
177
Vastaukset
- jjkkk6788
Haloo?????
- Älä_hätäile
Riippuu kovin paljon siitä oletko tilannut Etelä- vai Pohjois-Koreasta. Korea-nimistä valtiota ei ole. Itse olen tilannut Etelä-Koreasta kaksi kertaa tavaraa eBayn välityksellä, Braun-parranajokoneen terän ja teräleikkurin. Ensimmäisellä kerralla tavara tuli Soulista viikossa, ja toisella kerralla kesti hieman kauemmin. En muista tarkasti, taisi olla noin 10-12 päivää.
Hinta oli muuten postikuluineen noin puolet helsinkiläisen kivijalkakaupan hinnasta.- jjkkbb
Hah, näsäviisas. Taitaako P-Korea edes lähettää tavaraa? Ihan Etelä-Korea kyseessä siis.
Ostin itse ihonhoitotuotteista näytteitä. Kestävät pitkään eivätkä olleet kalliita.
Mutta hyvä jos vain 10-12 päivää. Kiinasts tilattaessa usein pidempi aika... Toki riippuu myyjästäkin. - mzmzxfxdz
ebay on paikka, jossa näkee eri maiden kulttuuerot. kiinalainen lähettää tuotteen ja se ei sisällä kuin korkeintaan minikokoisen kiinankielisen ohjeen. postitustarraan on kiinteästi painettu 3 usd .
saksasta tilaa, niin myyjä lähettää kuitin, käyttöohjeet, sovellusohjeet, speksit ja vielä pari jotain muuta pdf:ää ja esimerkki koodit. sekä jopa puhelinnumeronsa josta voi tarvittaessa apua kysyä.
ja tämä kaikki n. kymmenen euron tuotteesta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 447276
- 324038
- 573565
- 483082
- 172786
- 372258
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482246- 432228
- 162226
- 482209