Niroon koukku, malli 2016.
Saako asentaa vetokoukun?
Koukun asennus
5
1500
Vastaukset
- ihanaLaiskuus
Älä vaan kysy merkkiliikkeestä tai etsi kuukkelista, onhan se raskasta ja iso vaiva.
- Niro2016
Hoidata alkoholiongelmasi kuntoon ja laihduta.
- lsdklkflklfjs
saa kai siihen asennettua vaikka kapteeni koukun, vesikourun tai hiirenloukun. Takuun säilyminen, vetokyky ja katsastusmiehen mielipide on sitten eri asia...
- jiipeevee2
Niroa on kahta mallia. Vetokoukun voi asentaa vain sellaiseen autoon, joka on tilattu tehtaalta vetokoukku varusteilla. Siinä on mm. isompi jäähdytin. Kun itse kyselin uutta Niroa viime syksynä, niin minulle kerrottiin, että koukullisen mallin saa vasta v. 2017 puolella.
Oman niron huoltovihkon kanteen liimattu tarra: autossa ei vetokykyä! Eli koukkua ei saa asentaa. Koukku vasta -17 vuosimalliin. -16 autoja ei ole tyypitetty kouluille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224234- 183236
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3982284- 271961
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391939- 341854
- 321649
- 151528
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681260- 121251