Näin unta vanhasta tyttöystävästäni, unessa olin sotapelissä mukana ja minulta viillettiin miekalla vasemman korvalehden puoleen väliin verta oli paljon. Tiedän että tämä johtuu siitä että petin tyttöystävääni ns.tahattomasti en omasta halustani kun olin 8:lla luokalla nyt olen 21. olimme parisuhteessa 5 vuotta on off tyylillä olen tuosta tapahtumasta lähtien ruoskinut itseäni tapahtumasta ja viime yönä näin tämän unen en ole siis kertonut tätä exälleni koska pelkäsin nuorempana että menetän hänet jos kertoisin nyt emme ole enää yhdessä olleet vuoteen. Pettämis tapahtuma meni siten että juotiin ja tämä kyseinen tyttö halusi minua ja sanoin 10 kertaa ei mutta olin liian heikko lähtemään tilanteesta seuraavana aamuna heräsin epätodenmukaiseen oloon ja tuntui kun olisin kuollut sisältäpäin. Mitä uni haluaa kertoa minulle auttakaa olkaa kiltti
auttakaa uneni kanssa please
Sairaspaska
1
141
Vastaukset
- hansulla
Pidä omana tietonasi, sitä paitsi menetit tyttöystäväsi kuitenkin. Korvan satuttaminen viittaa mun mielestä että kuuleminen satuttaa enemmän kuin kertomatta jättäminen. Anna itsellesi anteeksi ja keskity onnelliseen tulevaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod285702- 335100
- 292924
- 342414
- 372098
- 152048
- 281730
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191667- 121661
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons351579