Onkohan kukaan saanut kasvojensa ihon rauhoittumaan pelkän LV/erisan perusvoiteen käytöllä- tai ihan tavallisella perusrasvalla?
Tuntuu että kaikki erikoisvoiteet vain ärsyttävät ihoani enemmän ja enemmän koko ajan, voiko olla totta?
Kalliit ostamani kasvovoiteet ovat alkaneet melkein heti ärsyttää ihoa jollaintavalla sekä iho alkanut kuivaa!
LV perusvoide
2
2582
Vastaukset
- 9367806
Luin vähän aikaa sitten jostakin, että kyllä juuri perusvoiteella oli yksi ihminen herkän, punoittavan ja kuivankin ihon hoidetuksi kuntoon. Jou kosmetologi oli antanut ohjeet. Vesi kuivattaa ihoa, niin hän oli saanut ohjeeksi puhdistaa iho vauvan peppupyyhkeillä. Minäkin olen käyttänyt herkän ihon tuotteita, ja eivät ne ihan huonoja ole, mutta kyllä ihoni on edelleenkin aika kuiva. Olen kuitenkin alkanut lisäämään yövoiteen joukkoon pari tippaa kasvoöljyä. Se auttaa kyllä kuivuuteen. Lisäksi minäkin aloitan rasvaisen perusvoiteen käytön.
- MissDee
Käytän itse vain Erisanin täyteläistä voidetta ja iho on hyvä. Siinä on allergiatunnus. Sopii jos et ole finneihin taipuvainen, silloin pitää ottaa Erisan kosteuttava voide.
Kosteuttavan voiteiden päälle on hyvä lisätä yöksi jotain ei-tukkivaa öljyä. Aito arganöljy olisi paras, jos sellaista saa Suomesta. Hampunsiemenöljy, saflloriöljy, shea voide. Ihan perusvauvaöljykin käy, ellei ole hajustettu. (Sekaiholla pitää välttää kookospohjoaisia öljyjä sekä muita tukkivia rasvoja.)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225234- 254398
- 282541
- 342264
- 372008
- 151928
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191617- 121541
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211277Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101194