Kulmakarvojen hilseily

nolo_olo

Nolo vaiva, kulmakarvapohjat hilseilevät. Olen miettinyt, ajaisinko koko kulmakarvat pois. Nyt olen harjannut kulmakarvoja reippaasti karkealla harjalla ja sitten kammannut, hilse kyllä lähtee pois, eikä iho ole ärsyyntynyt, mutta hilsettä tulee uudestaan muutamassa päivässä. Risiiniöljyä laitan myös välillä yöksi.

3

3715

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ehkäratkaisusulle

Moi, mulla oli jokunen vuosi sitten sama vaiva ja oli khyllä niin ärsyttäväkin että tiedän varsin tunteen! Mutta hei, oletko kokeillu hilse shamppoota? JOo tää voi kuulostaa tosi typerältä sun korvaan, mutta kuuluiha se munkin korvaan ku kuulin tän vinkin kaveriltani ekaa kertaa. Niin, mule itelle on toiminu hilse shamppoo todella hyvin siten, että laittaa hilse shamppoota kulmakarvoihin ja huuhtoo ne pois. Sama toimii jos hilsettä on kertynyt hiuksiin vaikka khyllä hilse shamppoo lähinnä tarkotettu hiuksiin, mutta kaverini ansiosta asia hoituikin ihan näppärästi. Suosin kokeilemaan. Huomaa että sun pitää sit käyttää sitä viikon verran, sillä jos käyttää sitä sillo tällö niin se poista jatkuvaa hilseilyä eli tarkoitan että sun täytyy käyttää viikko ja pitäs niiku olla hyvinkin pitkään tulematta hilsee kulmakarvoihi sen viikon käytön jälkeen. Toisaalta jos sulla on pitkäaikainen hilse, joka tulee niin suosin pitempääkin käyttää hilse shamppoota.

Mutta älä kuitenkaan aja kulmakarvojasi, sillä vaikka ajaisit ne kulmakarva niin ne kasvavat takas ja niin myös hilsekkin palaa.

• AqualanlGEL

Itselläni tali-ihottuma tekee välillä tuota. Pesu joka pvä ja aqualan L geeli auttaa. Ei voide, vaan geeli.
      Myös huo hilseshampoo voi tuoda avun.

• nolo_olo

Kiitos vastauksista näin mattimyöhäsessä! Olen huomannut, että hilseily ei ole tänä talvena enää vaivannut. Ilmeisesti johtui ainakin osittain kuivuudesta, olen tehohoitanut kasvoja ja laittanut samat tuotteet kulmakarvojen päälle. Toivottavasti mokoma vaiva ei palaa....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5434
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      27
      4705
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      28
      2691
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2334
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2058
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2008
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1637
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1581
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1390
    10. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      18
      1386
    Aihe