Mikael Gabriel?

Skdooslw

Tätä ei tietenkään suoraan tuoda ilmi, mutta mun mielestä sellainen ”subliminal message” siellä on.

13

909

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aaah-ja-uuuh

Miten vaan, mutta tosi sexy toi Mikael kyl on. Alkaa seistä kun ajattelenkin sitä... kiva poika, ja hyvän näköinen.

• hixxx

HISSS

• Anonyymi

Se Putin tatutointi on kyllä aikamoinen deal breaker ja turn off.

• Anonyymi

Taitaa tykätä virolaisesta, todennäköisesti vain kavereina ja ammatillisesti. Turhapa noita on arvailla.

Käärijän euroviisu bromanssi taisi lopahtaa.

• Anonyymi

Joo videoita on ainakin kovasti poisteltu ja niin edes. Ihan kaikkia yksityiskohtia en kyllä tiedä.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Annetaan anteeksi, nuoruuden typeryyksiä.

"Mikael Gabriel kertoi MTV:llä, että Putinin kuvan tautoiminen omaan ihoon oli aikoinaan todella typerä päätös.

– Ajattelen, että se on ollut nuoren vähän ehkä hölmösti ajattelevan tekosia. Kaikki me teemme joskus nuorempana tyhmiä ratkaisuja. Se on mun yksi top 3 tyhmimpiä ratkaisuja. Mitä muuta siitä voi oikein sanoa? räppäri totesi Uutisaamussa.

Mikael Gabriel kertoi olevansa erittäin tyytyväinen siihen, että tatuointi on peitetty, eikä hänen tarvitse enää kantaa sitä ihollaan.

– Ei sitä ole ollut siinä pitkään aikaan onneksi. Kyllä mä halusin siitä pitkään eroon ja silloin Suomen voittaessa Venäjän siihen tuli aivan mahtava tilaisuus."
        https://www.is.fi/viihde/art-2000008690476.html

Antti Kurhinenkaan ei enää fanita putleria, mutta siihen en niinkään luota. Voisi kyllä MG ja JVG kertoa että saavat jakamansa ruuat ilmaiseksi, käyttäytyvät kuin itse maksaisivat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Annetaan anteeksi, nuoruuden typeryyksiä.

"Mikael Gabriel kertoi MTV:llä, että Putinin kuvan tautoiminen omaan ihoon oli aikoinaan todella typerä päätös.

– Ajattelen, että se on ollut nuoren vähän ehkä hölmösti ajattelevan tekosia. Kaikki me teemme joskus nuorempana tyhmiä ratkaisuja. Se on mun yksi top 3 tyhmimpiä ratkaisuja. Mitä muuta siitä voi oikein sanoa? räppäri totesi Uutisaamussa.

Mikael Gabriel kertoi olevansa erittäin tyytyväinen siihen, että tatuointi on peitetty, eikä hänen tarvitse enää kantaa sitä ihollaan.

– Ei sitä ole ollut siinä pitkään aikaan onneksi. Kyllä mä halusin siitä pitkään eroon ja silloin Suomen voittaessa Venäjän siihen tuli aivan mahtava tilaisuus."
        https://www.is.fi/viihde/art-2000008690476.html

Antti Kurhinenkaan ei enää fanita putleria, mutta siihen en niinkään luota. Voisi kyllä MG ja JVG kertoa että saavat jakamansa ruuat ilmaiseksi, käyttäytyvät kuin itse maksaisivat.

Ei muuten anneta anteeksi putinisti-fasisteille! Kerran isovenäläisen natsin fanittaja aina isovenäläisen natsin fanittaja. Ja kun vähän MG:n sanomisia ja vanhoja somekirjoituksia kaivelee niin eiköhän sieltä löydy myös aimoannos homofobiaa ja transvihaa sen päälle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei muuten anneta anteeksi putinisti-fasisteille! Kerran isovenäläisen natsin fanittaja aina isovenäläisen natsin fanittaja. Ja kun vähän MG:n sanomisia ja vanhoja somekirjoituksia kaivelee niin eiköhän sieltä löydy myös aimoannos homofobiaa ja transvihaa sen päälle?

Löytyykö, laitapa linkkiä. En oikein usko.

• Anonyymi

Mikael Gabriel on komea nuori mies.

• Anonyymi

MG Trumpin voitosta: "mä en ois ikin uskonu olevani näin iloinen tästä demokratia toteutui".
      Ukrainan tilanteesta hän on saanut myös "hyvin toisenlaisen kuvan kuin mitä valtamedia uutisoi".
      Kaikki ajatukset on yhtä väärii, faktoja ei ole olemassakaan, massat vaan määkii valtamedian pillin mukaan...
      En kyllä luottaisi, että MG on päässyt salaliittohörhöilystään, Trumpin ja Putinin fanittamisesta ym. eroon, mutta toivottavasti.

• Anonyymi

Kerran homovastainen putinisti-fasisti aina homovastainen putinisti-fasisti?

• Anonyymi

Vappuna Kaivopuistossa pensaan takana Mikael Gabriel otti ahnaasti suihin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      45
      7352
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4068
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3605
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3120
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2806
    6. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      53
      2307
    7. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2299
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2258
    9. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      43