Onko virkavalta käyttäytynyt väärin sinua kohtaan?

Uskomatonta_touhua

Muutamia vuosia sitten sattui Savon seudulla tällainen tapaus että myöhäisillasta syntymäpäivänäni kuuntelin musiikkia hyvin hiljaisella ystäväni kanssa samalla kun pelattiin korttia. Naapurini, katkera mies joka exäni ex-isäpuoli, soitti poliisit paikalle kun tiesi mun täyttävän vuosia ja halusi piruillessaan kiusata (tästä fakta tieto selvisi aikanaan kuka oli kyseessä ja nimenomaan kiusanteosta oli kyse - myönsi tekonsa hänellä itsellään ollut ongelmia virkavallan kanssa, ym.).

No, poliisi tuli paikalle ja kertoi että musiikin soitosta on tullut valitus. Ihmettelin asiaa ja kysyin että ettekö te kuule mikä on volyymin taso, inttivät vastaan "kun tästä lähdetään niin äänet on taas täysillä kuitenkin" (volyymiin en koskenut missään vaiheessa)! Sanoin tiukastii useaan otteeseen oman kantani ja etä valitus on asiaton.

Lopulta hermostuin inttämiseen ja kysyin eikö teillä ole muuta tekemistä kun eivät tahtoneet millään uskoa. Tästä seurasi se että kädet vedettiin selän taakse voimalla ikäänkuin olisin ollut uhka, eli putkareissu oli tulossa. Kysyin saanko ottaa lääkkeet ja kengät mukaan (oli talvi ja putkareissu 50km päähän). "Sä et mitään kenkiä tarvitse" sanoi virkamies. Putkaan jouduttuani yritin pyytää mukin vettä ja viltin kun palelin. Mitä sain päivystävältä poliisilta: Keskisormea pleksin läpi. Terveisiä Varkauden poliisille. ..ja teepä valitus silloin kun puhutaan virkavallasta, ei mene ikinä läpi. Ja onneksi oli ystävä hakemassa mut pois, muuten olisin jäätynyt ulkona ilman kenkiä, takkia sekä ilman lääkeitä (insuliini, astmapiippu). Olen lukenut juttuja joissa kerrotaan ihmisten menehtyneen putkaan - Mistä lie kuolemantapaukset johtuneet. Tuskin olisivat sattumalta juuri sillä hetkellä kotisohvalleen kuolleet ja kun aina puhutaan "selittämättömistä syistä"..

2

362

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On käyttäytynyt:

Jaana Magnuson ja Kaisu Kivimäki = aiheettomat ylinopeussakot

Bengt Lagerroos = sakot lämpömittarista -> hävittämispäätös -> piti hävitetyn tavaran itsellään hävittämisen sijaan (kavallus)

• juoppoeki

Kaikkee paskaa sitä kuulee. Riittääkö sulla muuta valehdeltavaa? Kyllä sä oot ittes sinne ihan omalla idioottimaisuudellas hommannu, jos toi juttu ylipäätään pitää paikkaansa, mitä mä epäilen. Oon itte joutunu niitten kanssa tekemisiin ihan riittävän monta kertaa, eikä oo kyllä aiheetta väännelty mitään, eikä näytelty keskareita. Jos jotain on tullu, on se itte kerjätty. Sakot on makseltu ja noin. Jos mä oon juoppo, ei se oo kyttien vika, ei ne sitä viinaa mun kurkusta oo väkisin työntäny. En mä niitä rakasta mut paskanpuhujat huutaa nurkan takana, se mua vituttaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6895
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3888
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3270
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2844
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2662
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      37
      2082
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2037
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      37
      1952
    Aihe