Häpesitkö pientä piliäsi viikonloppuna saunoessa? Itse en hävennyt perjantain lepokyrpä n.13/4 ja lauantai sekä sunnuntai n.15/4 yöllisen nussimisen vuoksi.
kalu löysänä
8
395
Vastaukset
Kun tulee erektioon, kutistuuko 12/10-lukemiin, mikä on Askon mielestä yläraja seisovalle?
- imuri60v
Tykkään imeä löysää kullia.
- 35man
imuri60v eihän se kauaa löysänä olisi jos imisit.ite tahtoisin imeä vanhempaa kullia
- Not-Hoower
35man kirjoitti:
imuri60v eihän se kauaa löysänä olisi jos imisit.ite tahtoisin imeä vanhempaa kullia
Häxy varmaan antaa sinun imeä nakkiaan, joka on vanha. Sinun pitää vain nuolla hänen perseensä myös ja livauttaa mulkkusi suolen uumeniin. Kait homma hoituu?
Kyllä, häpeäisin noin pientä.
Luuletko oikeasti, että olet saanut jonkun pahalle mielelle, esittelemällä läskimahasi alta roikkuvaa, löysää lerssiäsi?- Naida
En hävennyt. Kaverilla yhtä pieni mulkku levossa kuin minulla. Kättäsikö nussit koko yön? Miksi yöllä nussit? Minä kait nussin aamulla, päivällä tai illalla. Yöllä nukun, jotta on kivempi naida.
- Löysä_kulli
Ite tykkään käyttäää imuria ;) imee kovempaa kuin aasialainen tyttöpoju hotellihuoneessa, ja varmasti seisoo!!111
- ladyboymmmm
Aasialainen tyttöpoju antaa myös persettä, jota imurisi ei melko varmasti tee. Mulla on omakohtainen kokemus muutamasta ladyboysta ja ohittaa koska tahansa suomalaisen passiivisen siiderivalaan. Noiden tyttöpoitsujen persekin on taidokkaampi kuin useimpien suominarttujen pillu. Suosittelen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117275Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista635328- 954914
- 524065
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494006- 2223893
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283608- 413253
- 522829
- 412407