Pomojen palkat

palkatjulkisiksi

Nythän ne taas on vapaata riistaa.
Tähän nyt tunnettujen ja vähän tuntemattomienkin firmojen pomojen liksat. CGI, Tieto, Vincit, Gofore, FloApps ja mistä täällä nyt viime aikoina onkaan keuhkottu.

24

555

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tästäkyse

Ei haittaa. Isot pomot jotka noilla listoilla on ei silleen ärsytä. He saavat olla erikoisia persoonia ja tienata huikeasti.

Ainoastaan pikkupomot on meistä ärsyttäviä ja turhia. Niille toivotaan kaikkea pahaa.

• jjfthijhggkkkbbbbkkk

Kyl ne pikkupomotkin noilla listoilla näyttää olevan

• Repe30

Esim. Solitapomo 350 kiloa, CGI-pomo 800 kiloa... hiki tulee :-)

• kdkkrlzkdke

Nimet esiin!

• TärkeimpiäFirmalle

Huippujohtaja on palkkansa ansainnut!

• mdndlkzmkdkddkk

Keskijohdon turha pikkupomo. Liksa 127 000 eur. Ihan jees

• HuippuosaajatPalkitaan
        mdndlkzmkdkddkk kirjoitti:

Keskijohdon turha pikkupomo. Liksa 127 000 eur. Ihan jees

Ansainnut joka sentin. Lopeta kadehtiminen, mikset opiskellut.

• kdkdkkdkekkdkdkke

Mitä ois pitänyt opiskella. Ko. pikkupomo on lukiopohjalta esimies. Itse kuitenkin DI olen

• Työelämäntärkeintaito
        kdkdkkdkekkdkdkke kirjoitti:

Mitä ois pitänyt opiskella. Ko. pikkupomo on lukiopohjalta esimies. Itse kuitenkin DI olen

Sosiaalisia taitoja.
        PS. Dippainssin palkka tuskin on kovin surkea

• kdkfkkfkfnfkeld

Sen verran surkea ettei listoille pääse

• KakkosellaAlkaa
        kdkfkkfkfnfkeld kirjoitti:

Sen verran surkea ettei listoille pääse

Kommentistasi päätellen sinäkin olet CGI:llä koodaamassa Javaa?

• AallonTalentti
        KakkosellaAlkaa kirjoitti:

Kommentistasi päätellen sinäkin olet CGI:llä koodaamassa Javaa?

Ettäkö ihan kaksituhattakuusisataa euroa kuussa? Sepä anteliasta rouva johtaja. Joko sallinette nuorten huulieni pussata takamustanne? ***MUISKIS***

• rouvajohtaja
        AallonTalentti kirjoitti:

Ettäkö ihan kaksituhattakuusisataa euroa kuussa? Sepä anteliasta rouva johtaja. Joko sallinette nuorten huulieni pussata takamustanne? ***MUISKIS***

No, mitä vähemmän te koodarit saatte, sitä enemmän me keskijohtajat saatamme saada. Joten parasta sopeutua ajatukseen, että palkkasi ei tule siitä paljoa nousemaan.Jotain liiton neuvottelmia korotuksia, jotka ovat alle inflaatiokehityksen, tulet tietysti saamaan. Pidä mielessä, että Intiassa on miljoonia sinua pätevämpiä ottamaan paikkasi neljänneksellä palkastasi (tai vielä vähemmällä), pidemmällä työviikolla ja huonommilla eduilla.

Kiitos pususta!

• it_suojatyötenkijä
        rouvajohtaja kirjoitti:

No, mitä vähemmän te koodarit saatte, sitä enemmän me keskijohtajat saatamme saada. Joten parasta sopeutua ajatukseen, että palkkasi ei tule siitä paljoa nousemaan.Jotain liiton neuvottelmia korotuksia, jotka ovat alle inflaatiokehityksen, tulet tietysti saamaan. Pidä mielessä, että Intiassa on miljoonia sinua pätevämpiä ottamaan paikkasi neljänneksellä palkastasi (tai vielä vähemmällä), pidemmällä työviikolla ja huonommilla eduilla.

Kiitos pususta!

Miksi sitten mitään ei tapahdu? palkat eivät tipu puoleen tai neljännekseen, pätevämpiä ei näy missään miljoonaa (eikä murto-osaakaan), ei pidempää työviikkoa, ei huonompaa etua. Edelleen odotan olen odottanut jo 20 vuotta tätä intia/kiina -ihmettä tapahtuvaksi.

• vjjbbgcvngdfhb
        it_suojatyötenkijä kirjoitti:

Miksi sitten mitään ei tapahdu? palkat eivät tipu puoleen tai neljännekseen, pätevämpiä ei näy missään miljoonaa (eikä murto-osaakaan), ei pidempää työviikkoa, ei huonompaa etua. Edelleen odotan olen odottanut jo 20 vuotta tätä intia/kiina -ihmettä tapahtuvaksi.

Se on tapahtunut 20000 kotimaiselle koodarille. Kiitä onneasi ettei juuri sinulle

• rouvajohtaja
        it_suojatyötenkijä kirjoitti:

"Edelleen odotan olen odottanut jo 20 vuotta tätä intia/kiina -ihmettä tapahtuvaksi. "

Odota vielä hetki, kyllä se sieltä vielä tulee. Intialaisia lappaa Suomeen yhä kiihtyvällä vauhdilla ja meidän keskijohtajien palkat pikku hiljaa nousevat ylemmäs. Teidän koodarien palkat ... no, niille ei tapahdu mitään, mutta kenkää saatte kyllä kohta. Ja kiitos vielä kerran pususta! Se tuntuu vieläkin hyvältä!

• fcs

Olen odottanut jo 20 vuotta, aina sanotaan että hetki, milloin se tapahtuu? Todellisuudessa teen työajastani töitä jotain 5-10%, yleensä lähempänä 5%. Olen tottunut kuluttamaan aikaani vuosien varrella eri tavoin ja rutiinein.
        Jos tänne olisi tulossa jotain halpoja tehokkaita työntekijöitä, voisin kuvitella että minut olisi korvattu jo 15 vuotta sitten. Jokin ei nyt täsmää väitteissänne.

• hullu_puuro

Minulle kävi niin että olin keskijohdossa ja sain yt:ssä kenkää.

• vaikeuksialuvassa
        fcs kirjoitti:

Olen odottanut jo 20 vuotta, aina sanotaan että hetki, milloin se tapahtuu? Todellisuudessa teen työajastani töitä jotain 5-10%, yleensä lähempänä 5%. Olen tottunut kuluttamaan aikaani vuosien varrella eri tavoin ja rutiinein.
        Jos tänne olisi tulossa jotain halpoja tehokkaita työntekijöitä, voisin kuvitella että minut olisi korvattu jo 15 vuotta sitten. Jokin ei nyt täsmää väitteissänne.

Toivottavasti sama tuuri jatkuu. ..Kuulostaa kyllä tylsältä nuo päiväsi. Jos osuu joskus kohdalle, niin olet totaalisen ammattitaidoton työnhakija.

• Repe30

Toimarit onIT-alallakin listaykkösiä jos joku ei vielä sitä tajunnut..

• timurgptw

tottakai on, ongelma on työtekijän ja keskijohdon välinen kuilu. Koodari 30keur, Keskijohto, 120keur, toimari 500keur.

Onko keskijohdon manageri 4x parempi kuin koodari - ainakin arvostetumpi.

Toimarin palkan määrää omistaja eikä toimari muutenkaan ole työsuhteessa.

• Skeidari

Skodarihan nyt vaan pyöräyttää ne power pointit koodiksi. Kui vaikeeta se nyt voi olla?

• ldkeldmfleldleldkke

Ei se sinänsä vaikeeta ole, kodari on palkkansa ansainnut

• Anonyymi
        timurgptw kirjoitti:

tottakai on, ongelma on työtekijän ja keskijohdon välinen kuilu. Koodari 30keur, Keskijohto, 120keur, toimari 500keur.

Onko keskijohdon manageri 4x parempi kuin koodari - ainakin arvostetumpi.

Toimarin palkan määrää omistaja eikä toimari muutenkaan ole työsuhteessa.

Paitsi silloin kun omistaja ja toimari on sama henkilö.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7525
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4153
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3665
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3160
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2846
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      56
      2436
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2368
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      40