Kuinka sitä käyttää

tyydytetyt

Mulle on naiset painottaneet ennemmän , kuinka sitä käyttää. Itselläni ei mikään kauhen pitkä vaan aika paksu, tuntuu että se olisi tärkeämpi elementti.

10

341

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eli kuten itsekin todistit, koolla on väliä. Ei ole uutinen se.

Käytetäänkö paksua kullia samalla tavalla, kuin ohuttakin?

• Mie73

Tärkeintä on osata käyttää! Miksi työ miehet ette voi jo uskoa sitä...

• dlgoyhk

Jos osaa käyttää, kumpi parempi, iso vai pieni?

• Mie73

Pieni, koska ei tarvii pelätä että sattuu takaapäin tai ratsastaessa, kun voi keskittyä pelkkään nauttimiseen;)*

• ryhnmj
        Mie73 kirjoitti:

Pieni, koska ei tarvii pelätä että sattuu takaapäin tai ratsastaessa, kun voi keskittyä pelkkään nauttimiseen;)*

Äläs nyt viitsi, iso on aina parempi. Vain jos on pieni, naiset antaa neuvoja miten sitä pitää käyttää, isolla saa päästää menemään ilman neuvoja.

• eimuuu

Paksu sinulla on ainoastaan se mahasi.

• Näin.se.menee

Suurimmalla osalla miehistä on seksiin aivan sopiva vehje eikä naiset juurikaan anna arvoa sentillä sinne tänne. Aavistuksen keskivertoa isompi kalu tuntuu hieman tehokkaammin etenkin synnyttäneellä ja seksiin tottuneella naisella, mutta ero on lopulta hyvin pieni, koska seksin tyydyttävyyden ratkaisee niin moni asia. Huonoa seksia saa isompikaluiseltakin siis, joten asia ei siksi merkitse oikeastaan mitään.

Useat naiset ovat esteetikkoja ja kaunis kalu on aina mieleen. Kaikki suuret poikkeavuudet eli kovin käyrä, kovin lyhyt, outo terskan muoto, liian iso esinnahka, poikkeavan pieni tai suuri kalu tms. vaikuttaa yhtä paljon tai oikeastaan yhtä vähän. Jos mies on mieleen ja seksi hyvää, kalukin aina kelpaa.

• älä.asko.viitti

Et sinä läski ole saanut 'useita naisia' kuin unissasi.

• paljasonihana

Mukava lukea kerrankin asiallinen kommentti eikä näitä peräkammari poikain vänkäämisiä kuinka alle 18cm katkaravulla ei tee mitään.

• 34rrriit
        paljasonihana kirjoitti:

Mukava lukea kerrankin asiallinen kommentti eikä näitä peräkammari poikain vänkäämisiä kuinka alle 18cm katkaravulla ei tee mitään.

Mistä tiedät ettei pieni mies sitä kirjoittanut?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      53
      2110
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      31
      1670
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1454
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      353
      1444
    5. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1414
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1305
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1098
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      8
      1014
    9. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      81
      982
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      969
    Aihe