Pistin tarpeettomaksi itselleni käyneen, arvokkaaman kuin parin kympin tavaran myyntiin, huutokauppa.
Nyt ilmaantui englanninkielellä kysymys, ulkomaalainen nimi ja pyytää vastaamaan gmail-osoitteeseen. No, huutonetissä on tarkoitus kai vastata siinä palstalla... eihän tuo kysymyskään tullut mun sähköpostiin vaan huuto.net vain tiedotti mulle sen kysymyksen ilmaantumisesta sähköpostiini.
No, nyt vastata kai pitää. Mutta jos tämä tyyppi sitten ... herättää minussa ainakin epäluottamusta englanninkielinen ja ulkomaalainen tyyppi, kun tiedossa on, että kaikenlaista huijaria on sähköpostien ja tilitietojen osalta liikkeellä maailmassa.... ilmoittautuu ostohalukkaaksi, niin olisko kuitenkin paras sitten se perustaa ihan oma tili tätä yhtä tapausta varten pankkiin.... Hah.
Olenpa epäluuloinen, mutta ilmeisestikin syystä. Epäluuloinen itselleni suuren rahasumman takia, vaikka jollekin muulle pyytämäni hinta on pikkuraha.... Niin joo, ja kun tämä tyyppi ei mukamas osaa suomen kieltäkään, vaikka lukee suomalaisia nettihuutokauppasivuja, sillä kaikkiin hänen esittämiinsä kysymyksiin vastaus siinä ilmoituksessani jo on suomen kielellä!
Huuto.net ja kysymykset
tulipa_tenkkapoo
1
232
Vastaukset
- pop98
Miksi pitäisi vastata mitään?
Itse en noille uhraa humiota, muutakin tekemistä.
Tottakai ovat valmiita muka maksamaan ylihintaa, että saavat sinut ahneena koukkuun..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 447256
- 324028
- 563549
- 463062
- 172786
- 372258
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482236- 432228
- 162226
- 462191