Rattia kääntäessä naksahduksen tyyppinen ääni, jonka jälkeen airbagin varoitusvalo syttyi ja äänimerkki sekä ratin painikkeet eivät toimi.
Onko kokemuksia moisesta?
monitoimiohjauspyörän toiminnot vikaantuivat
14
5504
Vastaukset
- sepeteus99
Nauha katkes rullasta.
nauhan vetäny välliin.
saattaa olla kansikin halki, tyyppivika vw konsernin ajoneuvoille.
- ryhävalaa
Vieteri on löystynyt totta tosiaan, kuin hetekassa?
- Kfkrifiiii
Kellojousi hajonnut. Johtuu väärästä asennuksesta!
- älä.käänny.oikealle
Käänsitkö oikealle? Skodaa saa kääntää vaan vasemmalle, kun on itäblokin tuotantoa. Jos pitää kääntyä oikealle, niin kiertää niin pitkään vasemman kautta, kun on perillä.
Siksi nuo skodat moottoritielläkin valtaa vasemman kaistan, vaikka eivät pysty ohittamaan ketään, koska oikealle ei uskalla kääntää. DDR-vakoilujärjestelmä kun kaukosäädöllä rikkoo skodasi, jos käännyt vastoin ohjekirjan sääntöjä oikealle. - vikojataasvikoja
Vilkun keskitin on hajoamassa. Samassa menee vakionopeudensäädin rikki ellei ole jo.
- sokotakuski_kuittaa
Sanotaanko näin, että 1. "vika" vm. 2014 Superbissa. Olen ollut enemmän kuin tyytyväinen autoon. Edelliset autot Golf ja Jetta ja sitä ennen Nissaneita, joista ei niistäkään pahaa sanottavaa. Taitaa Sokota herättää tunteita, ilmeisesti kateus-sellaisia.
- vikainen
Mulla nyt sama vika vm 2011 Superbissa. Mistä johtui ja mitä kustansi?
- Anonyymi
Mulla sama tänään ja nyt roikkuu yksi vihreä johto ratin alla.
- Anonyymi
Kellokytkin rikki. Vaihto ammattilaisella n. 850€
Meni 150000km kohdalla.
Sama vika Seat, Skoda ja volkkarissa. Mitenhän muilla merkeillä?
Pexa - Anonyymi
Juu sama vika 2017 Golf 96000 km. Olen soitellut useamman paikan. Näitä menee VAG vehkeissä ,kun näkkileipää. Halvemmat kellojouset on myyty loppuun koko maailmasta. Orkkis nyt tilauksessa, jos sitäkään saa, Eivät vaan myönnä tätä tyyppiviaksi, niin ei tarvi tulla hinnassa vastaan!
- Anonyymi
Jotenkin aika tutun aika tutun kuulloista
- Anonyymi
Ton osan saa kolvattua ja ilman työkaluja huolto maksaa itse tehtynä 0e.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa562198En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321694Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3721496- 101484
Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141474Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681337- 121108
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81044- 861029
- 20969