Hei, olen 12-vuotias tyttö Turusta, ja unelmani olisi olla joskus näyttelemässä elokuvassa. Kyllä, olen lukenut hyvin monia keskustelupalstoja, joissa ollaan sanottu, ettei ole suurenmoisia mahdollisuuksia päästä elokuvaan näyttelemään, ja mitä kaikkea se vaatii. On myös sanottu, että siihen pitää laittaa kaikkensa, mutta tahdon aloittaa vain pienestä. Minulla ei ole minkäänlaista kokemusta näyttelemisestä, paitsi koulun piennäytelmät ja harvat elokuvat joita olemme tehneet. Mutta kysymys kuuluukin niin, että missäpäin Turkua sijaitsisi jonkinlainen näyttelykoulu, jossa voisi käydä kaikenikäiset? Vaatiiko sinne näyttelyn taitoja jo ennestään, vai saako sinne mennä tietämättä miltei mitään? Haluaisin aloittaa ensin harrastamaan lavalla näyttelemistä, ja joskus jos mahdollista siirtyä elokuviin. Mutta en vain tiedä mistä aloittaa. Koulussakaan ei ole näytelmäkerhoja. Eli tietääkö joku, miten voi aloittaa harrastamaan näyttelyä ilman esimakua? Arvostaisin suuresti, jos vaivautuisitte kertomaan!
12-vuotias näyttelijäharrastukseen?
tähtiloiste
0
90
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477745
- 334293
- 573775
- 503220
- 172916
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons692656- 682550
- 582479
- 402349
- 162306