Sims 4 kyse:
siirsin vahingossa sims 4 -kansion työpöydälle, joka sisältää nuo mods, saves, eli tämännäköinen kansio: https://www.google.fi/search?q=sims 4 kansio&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjLoMfj0q_XAhUJP5oKHfYyBTIQ_AUICigB&biw=1313&bih=951#imgrc=0ugsune30ANY5M:
Lisäksi originin alla on sellainen the sims 4 -kansio, jossa _installer, Data, Delta, EP01 jne. kansioita... Mihin tuo The Sims 4 eka kansio kuuluu???
APUA! Mihin kuuluu kansio, jossa mods, saves ym.?
6
1459
Vastaukset
Tiedostopolun "tietokone > WINDOWS (C:) > käyttäjät > user > tiedostot > Electronic Arts > päähän. Siellä se nököttää mulla ja toimii toistaiseksi.
- aprfyj
H.. jaksatko avata tuon kansion ja katsoa, onko siellä vielä erikseen samanniminen kansio? Tai missä niistä kansioista olisi nuo mods, saves ym.? kokeilin laittaa tuon kansion vain jonon jatkoksi, mutta savetukset eivät tulleet takaisin, eikä myöskään nuo ladatut modet...
- aprfyj
Ja minulla ei siis ole lainkaan sellaista kansiota kuin EA Games, on vain Origin, ja sen alla The sims 4, sen alla nuo _installer, Data, Delta, EP01 jne. Ja erikseen tuo The sims 4, josta laitoin tuon linkin.. Sille pitäisi löytää alkuperäinen sijainti :(
Jos sulla on peli toiminut, niin melko varmaan on toinenkin tiedostopolku, kuin mistä löytyy mainitut _installer, Data, Delta, EP01 yms. jotka mullakin toki löytyvät MUTTA löytyvät polulta Program Files (x86) > Origin Games, jonka alla sitten on tuo The Sims 4-kansio, joka sisältää mainitut _installer, Data, Delta, EP01 jne.
Kuvauksesi perusteella sun työpöydällä oleva täsmälleen samanniminen (The Sims 4) kansio, joka sisältää kansion "Mods" ja paljon muuta (tyypillisesti mutta ei välttämättä esimerkiksi tiedostot UserSettting, UserData.lock, Options, GameVersion, Events, EAWebKitCookies jne. ja KANSIOT VideoCameraStates, Tray, Screenshots, saves, SavedSimInfoData, Recorded Videos jne. jne) kuuluu toiseen tiedostopolkuun, joka sattumalta mulla on muotoa > käyttäjät > user > tiedostot > Electronic Arts ja sen alle tulisi sitten oletettavasti tuo The Sims 4, joka sisältää modit.
Yhteenveto: Sekaannusmahdollisuus on olemassa koska kansioita on samalla nimellä kahdessa eri tiedostopolussa. Sisällön perusteella ratkeaa kumpaan polkuun kysessäoleva kuuluu. :)
- aprfyj
Ahaa!! Kokeilen siis laittaa tuonne nyt.. Löysin nimittäin sittenkin tuon EA-kansionkin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577250Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243418Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1581719Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3181682- 841375
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911260
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631227Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2491217- 811144