Sims 4 kyse:
siirsin vahingossa sims 4 -kansion työpöydälle, joka sisältää nuo mods, saves, eli tämännäköinen kansio: https://www.google.fi/search?q=sims 4 kansio&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjLoMfj0q_XAhUJP5oKHfYyBTIQ_AUICigB&biw=1313&bih=951#imgrc=0ugsune30ANY5M:
Lisäksi originin alla on sellainen the sims 4 -kansio, jossa _installer, Data, Delta, EP01 jne. kansioita... Mihin tuo The Sims 4 eka kansio kuuluu???
Apua!! Siirsin kansion eri paikkaan, mistä??
2
179
Vastaukset
Vastaukseni taitaa tulla hiukan myöhään - olet varmaan jo löytänyt oikean paikan - mutta veikkaan Sims 4 kansion kuuluvan esimerkiksi tiedostopolun "tietokone > WINDOWS (C:) > käyttäjät > user > tiedostot > Electronic Arts > The Sims 4" alle sellaisenaan. Tipauta sinne ja kokeile toimiiko. Ellei toimi (tai polku on toisen näköinen) on sinulla uudempi tietokone ja/tai uudempi käyttöjärjestelmä kuin minulla - ja tuo WINDOWS (C:) voi tietenkin olla (D:), (E:), (F:) jne.
HUOM! EI kantsi tipauttaa sinne mistä löysit " _installer, Data, Delta, EP01 jne." [se on eri polku ja lienee Program (86):n alla], vaan lähde "käyttäjät"-polulle.
Tietskat on erilaisia, käyttikset samoin, mutta Electronic Arts lienee sama ja sen asennukset PC:lle noudattelevat samoja linjoja.Korjaus edelliseen. P.o: Electronic Artsin "alle", jos kansion nimi on "The Sims 4" ja polku näyttää muutoin edellä kuvatun kaltaiselta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577250Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243418Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1581719Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3181682- 841375
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911260
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631227Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2491217- 811144