Olisi projekti, jossa 7 hahmoa liikkuu vaakasuunnassa 0 tai 1 tai 2 ruutua kerrallaan. Lopussa maali. Helppo kontrollointi esim. Nuolinäppäimet eteen ja taakse. Eteneminen tapahtuu täysin ulkoisten saavutusten perusteella, joten peliä kontrolloidaan niiden saavutusten perusteella. Mikä olisi helpoin koodauskieli/softa? Nimim. Silloin viimeksi kun oli Basic....
Usea hahmo liikkeelle ruuduittain
6
142
Vastaukset
- toimivaratkaisu
Helpoin on varmaan raapustaa vihkon reunaan ja plärätä sitä.
- xdhth
Ehdotan Pythonia. Helppo ja selkeä kieli. Käytän JetBrains PyCharm ide:ä. Grafiikoita voi pyöritellä Pygame kirjastolla. Sillä onnistuu myös näppäinten luku.
- pyathonillatonnit
En suosittaisi Pythonia jos ruudunpäivityksen nopeus pitää olla noin 1000FPS.
- BeckUruguayn
Ihmettelen miksi palstan päivystävä Pascalisti ei ole vielä suositellut mitään 60-70-lukulaista ohjelmointikieltä aloittajalle.
- Jotainasiaakin
Jos halutaan tehdä esim. (natiivia) mobiilisovellusta niin vahtoehdot ovat
Swift, Go tai Pascal (delphi). - Coldfingers
Swiftiä olen pohdiskellut yhtenä vaihtoehtona. Toisekseen on toimittava ilman Flashia, joten vois olla hyvä. Ipadit on käytössä myös.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225614- 324960
- 292864
- 342384
- 372088
- 152038
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191657- 261622
- 121621
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons301539