Selän turvoituksen syy

Esmh

Mulla on oikee puoli selkärangan vierestä turvonnut alaselästä lapaluihin asti niin että huomaa eroa toiseen puoleen verrattuna. Oon tosiaa 14v ja terkka huomas heti sen ku katto mun ryhtii. Ryhti oli kunnossa ja selkäranka myös mut huomattavaa turvotusta on. Osaako kukaa kertoa mistä tää johtuu ja mitä mun pitäis tehä? Voisko kyseessä olla joku tulehdus ja pitääkö mennä lääkärii näyttämää? Aikuisen kaa oon jo puhunu ja oli puhetta et mistä johtuu mut ei keksitty mitään syytä. Auttaisko jo pikasesti et tiiän pitääkö lääkärii lähtee

9

270

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olen.tosikko

Lääkäriin ilman muuta. Ei kannata ryhtyä arvailemaan.

• Tietäjä_tietää

Kyseessä todennäköisesti selän lihasten jumitila eli sama kuik esimerkiksi niskakipu, mutta vain selässä. Käynti kiropraktikolla riittänee, joka naksuttelee selkänikamiasi, jolloin turvotus laskee jo muutamassa minuutissa.

• Tietäjä_tietää

Voit tutustua toimenpiteeseen vaikka YouTubessa haulla 'Back adjustment' tai 'Chiropractic back adjustment'.

• 4987

Munuaissyöpä.

• juttututtu

Turvonneelta puolelta on alin/alimmat kylkiluut kiertyneet ulospäin - kylkikaari kierteellä - lanneranka kierteellä.
      Fixaus - kierrä selkärankaasi kohti ulospäin kiertynyttä puolta jolloin kylkiluut ehkä napsahtaa nivelkapseleihin.
      Vatsallaan kyynärpäät lattiassa heiluttelet pakaroita puolelta toiselle ja ylös alas hyvin kevyellä liikkeelä. Vaihda välillä pakaroiden korkeusasemaa jotta vasemman ja oikean puolen kylkiluut suheellinen asema toisiinsa muuttuu. Kierre korjaantunee tällä, mikäli lievä.. Tavoiteena rentouttaa ja oikaista kierre selkä. Älä tee kiertoliikeharjoituksia

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      323
      8479
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      105
      6702
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      178
      3850
    4. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      86
      3679
    5. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      170
      3077
    6. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      43
      2979
    7. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      48
      2972
    8. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      41
      2889
    9. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      22
      2496
    10. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      196
      2094
    Aihe