Lassila&Tikanojan posketon jätehuoltolasku

Käytänomaanimeäni

Olkaa varovaisia L&T:n Elaskujen kanssa. Sain hyväksyttäväksi heinä-syyskuun (4 tyhjennystä) jätehuoltolaskun 286,39 euroa. Asumme omakotitalossa ja jäteastiamme on 140 litrainen muovisäiliö. Kompostoimme biojätteen ja olemme omakotiyhdistyksen jäseniä (merkinnee jotain alennusta jätehuollossa).
Soitin L&T:n asiakaspalveluun 010 alkuiseen maksulliseen 'palvelu'numeroon kahdesti ja puhelut kestivät varmaan odotusaikoineen puoli tuntia, joten saan tästä melkoisen laskun.
Lasku on nyt oikaistu ja maksu on 23,61 euroa, joten ensin yritettiin maksattaa yli 12 kertainen ylihinta.
Pyysin hyvitystä puheluista, koska minä jouduin oikaisemaan yhtiön töppäyksen, johon annettiin selitykseksi 'tekninen vika'. Puheluista ei korvata mitään eikä edes anteeksipyyntöä esitetty. Yhtiön erehdyksen korjaus maksatetaan siis asiakkaalla puhelinlaskussa. Näin toimii pörssiyhtiö.
Pitääpä kysellä muiden yhtiöiden palveluhintoja.
Tarkastakaa jätehuoltolaskunne, koska oli kyseessä "tekninen vika", niin en saata olla ainoa, jota yritettiin rahastaa.
Matti Seppälä
eläkeläinen
Iittala

3

669

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • otan_onkeen

Kiitos tiedosta. Yhtiö meni täällä vaihtoon, eli menettää varmasti rahansa jos ei korvaa töppäyksiään!

• laskun_tarkistaja

Täytyypä pitää silmällä, kuinka vanhoja ihmisiä tässä maassa kohdellaan. Väärinkäytökset ja epäillyt huijaukset ilmoitetaan poliisille - saavat sitten tutkia, onko kyseessä vanhusten huijausyritys yhden henkilön, vaiko firman taholta!

• Anonyymi

Tämä on L T tapatoimia asiakas maksaa ja ne kusetaa.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6895
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3888
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3270
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2844
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2662
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      37
      2082
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2037
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      37
      1952
    Aihe