Muutaman kuukauden on tuntunut jomottavaa kipua suunnilleen häpykummun korkeudella, vähän sen yläpuolellakin. Kipu tuntuu vain istuessa, seisoessa tai maatessa kipua ei tunnu. Olen 58-vuotias, kuukautiset loppuivat viisi vuotta sitten. Vuotoa, kuumetta tms. ei ole, ja tunnen muuten itseni terveeksi.
Tuntuuko kenestäkään tutulta? Eli mitäköhän voisi olla?
Kipua alavatsalla
Daalia_59
2
330
Vastaukset
- Maikonlehto
Minulla myös kipua,oiskohan kuivat paikat kun en jaksa laittaa joka ilta sita voidetta
Vaivaa vaan että mitähän se kipu on - SagaMariaa
Minulla tuntuu kipua keskellä alavatsaa ja välillä tulee tunne, että jossain (kohdussa?) on jotain ylimääräistä. Kovin vakavaa se ei liene, kun on tuntunut melkein vuoden jo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225404- 264677
- 282681
- 342324
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191637- 121581
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons241380- 171364