Epähygieeniset hotellit

Inhoittaako

https://www.msn.com/fi-fi/lifestyle/matkailu/ällöttävä-totuus-hotellihuoneiden-tuoleista-levitä-pyyhe-ennen-istuutumista/ar-BBEORMA?li=BBr5KbI
Ei varmasti kotimaiset hotellitkaan paljoakaan puhtaampia ole. Ilmeisesti niiden parempi siisteystaso maksaisi liikaa ja olisi pois tuotosta.

1

234

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eimitäänlaatuasaa

ei ole uutta tietoa tuo, paskaa on usein myös sängyssä puhtaan lakanan alla piilossa kun ei raaskita hotellissa ostaa uutta patjaa ja etenkin yksityisille majoituksen omistajille aivan kamalaa jos asiakas mainitsee että likainen huone kun ei raaskita siivota tai ostaa patjaa. Yksityisistä osa omistavat myös ketjuhotelleja, tai sijoittavat niihin ja pääsevät määräämään mutta etnekin 2 ja 3 tähden hotelleja. Italiassa tapana etenkin yksityisten majoittajien hotelleissa rantakohteissa ei läheskään aina siivota huonetta ollenkaan. Yksi hotellinpitäjä kehtasi valittaa että siivous maksaa hänelle jopa 10e. Huone tietysti likainen, kirppuja, lattia likainen ja haiseva vessa toisten jäljiltä olisi pitänyt maksaa ja hyväksyä vaan. Kehtasi siinä valittaa että siivous maksaa hänelle niin paljon 10e per siivous. Turhaa esittävät köyhiä, kun avaavat hotelleja kuin sieniä sateella kyllä on varaa siivouttaa ja vaihtaa pöntön reunat joita kohteessa olisi saanut euronkaupasta.

Yhdessä suomalaisen matkatoimiston hotellin kuvauksessa lukee nyt että maksavien asiakkaiden tulee itse lähtiessä pestä hotellihuoneen lattia, viedä roskat ja jopa ostaa wc-paperit varastoon hotellia varten. Kovasti ihmetyttää miten Suomen matkatoimistot hyväksyvät moiset älyttömät säännöt? turistit menee lomalle, itse en ainakaan mene lomalle siivoamaan ja ostamaan wc-papereita uusia asiakkaita varten se on hotellin työ. Hotellien tulee tarjota: wc-paperi, siivous joka päivä tai edes pari kertaa viikossa, saippua. Moni hotellin omistaja ei lainkaan ymmärrä että hotellinpito on palveluala ja turistit lomailevat, huoneen hinnassa (tai valmimatkassa) hinta on jo tarpeeksi kallis että on huomioitu siivouksenkin hinta valmiiksi. Omat kokemukseni lähinnä siis 3 tähden hotelleista Euroopassa. Mutta jos tarkemmin mietitään niin toki likaisia paikkoja hotellien lisäksi voivat olla myös yleiset saunat, pikaruokaloiden penkit pöydät, lentokoneet, junat, nettikahvilat ja moni muu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      47
      7725
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4283
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3755
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3220
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2906
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      69
      2636
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      64
      2508
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      58