Macea maschinery myy paskaa!

Maceankusetus

Ostin Macealta koneen jonka piti olla hyvässä kunnossa, totuus oli että juuri mikään ei toiminut kunnolla sekä koneesta puuttui osia tästä myyjä ei kertonut. Otin yhteyttä myyjään ja toimitusjohtajaan huomattuani kyseiset seikat,firman puolelta käytös oli törkeää eivät suostuneet purkamaan kauppaa eivätkä korjaamaan konetta. ÄLKÄÄ OSTAKO MITÄÄN MACEALTA, jos ette halua tulla kusetetuksi!

6

524

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huutokauppahuvia

Ikävää, jos noin on käynyt. Itse maksoin eräässä ihan livehuutokaupassa oppirahat jo -90 luvulla. Jos tuntuu liian hyvältä ollakseen totta, niin myös on.
      Näin oppineena Macealta on tullut ostettua usea kone ja kun itse käy tarkastamassa, ja jos huono kauppa tulee, voi syyllisen katsoa peilistä.
      Koneet on heillä myynnissä ja siten tuskin voi tietää kaikkien laitteiden kuntoa.
      Koneiden omistaja on myös saattanut antaa pohjahinnan, jota välittäjän tietysti pitää noudattaa.
      Tarkkana ostoissa, ei liikaa innostusta korotuksiin, väkisin ei kannata ostaa.
      Hyvää viihdettähän huutokaupat ovat.

• riprap

Hieman pitää korjata edellisen vastaajan komenttia. Kyllä nuo koneet on 99% Macean omistamia ja Englannista tuotettuja ( Huutokaupoista ) No toki on viisasta käydä tutkimassa ensin konetta ennen kuin menee huutamaan, se on huutajan velvollisuus. Voin vain todeta että itse koneen heiltä huutaneena sain mitä olin ostamassa, toki olin tutkinut koneen etukäteen. Vikoja oli paljon mutta tiedostettu. ELI ÄLÄ HUUDA JOS ET TIEDÄ MITÄ OLET HUUTAMASSA:

• Älkää koskaan ikinä tehkö minkäälaista kauppaa Macean kanssa! Pelkkää huijausta koko yritys!

• nullinnu

olen samaa mieltä romuja tuovat.

• Mesemesemies

Huutokauppakalsariko täällä huutaa, onko Macea vienyt kilpailijan leivän? Hömppää puhutte yhtä kaikki.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      44
      7306
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4048
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3575
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3110
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2796
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2269
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      51
      2265
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37