Ostin Macealta koneen jonka piti olla hyvässä kunnossa, totuus oli että juuri mikään ei toiminut kunnolla sekä koneesta puuttui osia tästä myyjä ei kertonut. Otin yhteyttä myyjään ja toimitusjohtajaan huomattuani kyseiset seikat,firman puolelta käytös oli törkeää eivät suostuneet purkamaan kauppaa eivätkä korjaamaan konetta. ÄLKÄÄ OSTAKO MITÄÄN MACEALTA, jos ette halua tulla kusetetuksi!
Macea maschinery myy paskaa!
6
524
Vastaukset
- Huutokauppahuvia
Ikävää, jos noin on käynyt. Itse maksoin eräässä ihan livehuutokaupassa oppirahat jo -90 luvulla. Jos tuntuu liian hyvältä ollakseen totta, niin myös on.
Näin oppineena Macealta on tullut ostettua usea kone ja kun itse käy tarkastamassa, ja jos huono kauppa tulee, voi syyllisen katsoa peilistä.
Koneet on heillä myynnissä ja siten tuskin voi tietää kaikkien laitteiden kuntoa.
Koneiden omistaja on myös saattanut antaa pohjahinnan, jota välittäjän tietysti pitää noudattaa.
Tarkkana ostoissa, ei liikaa innostusta korotuksiin, väkisin ei kannata ostaa.
Hyvää viihdettähän huutokaupat ovat.- riprap
Hieman pitää korjata edellisen vastaajan komenttia. Kyllä nuo koneet on 99% Macean omistamia ja Englannista tuotettuja ( Huutokaupoista ) No toki on viisasta käydä tutkimassa ensin konetta ennen kuin menee huutamaan, se on huutajan velvollisuus. Voin vain todeta että itse koneen heiltä huutaneena sain mitä olin ostamassa, toki olin tutkinut koneen etukäteen. Vikoja oli paljon mutta tiedostettu. ELI ÄLÄ HUUDA JOS ET TIEDÄ MITÄ OLET HUUTAMASSA:
Älkää koskaan ikinä tehkö minkäälaista kauppaa Macean kanssa! Pelkkää huijausta koko yritys!
- nullinnu
olen samaa mieltä romuja tuovat.
- Mesemesemies
Huutokauppakalsariko täällä huutaa, onko Macea vienyt kilpailijan leivän? Hömppää puhutte yhtä kaikki.
- Anonyymi
Myyjänä nykyisin huutokaupat.com eli valitusta vaan heille niin saa rahat takaisin.
https://huutokaupat.com/tiedote-huutokaupatcom-kaupan-osapuoleksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 447306
- 324048
- 573575
- 503110
- 172796
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons492269- 512265
- 372258
- 432238
- 162226