Yp huomio! sis. Ehdotuksen

HämmästynytKyselee

Voisitteko vaihtaa palstan nimeksi "henkisesti köyhien asialla ja asian vierestä"

Olisi parempi.

13

1417

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MiksiIhmeessä

roikut tässä osiossa, jos kaikki postaukset ovat "henkisesti köyhiä" sekä "asian vierestä" ? Pitäisikö sinun poistua täältä johonkin toiseen osioon ?

"masokisti"

• PäivystänTäällä

24/7 - koska omassa verkkojulkaisussani ei ole lainkaan elämää.
      Päivitän itse enää vain sitä pedariosiota, koska se on minulle henk.koht. tärkeä.
      Insesti ja siihen liittyvä genre on aina kuulunut elämääni, jo vuodesta 1964 alk.

• ahhahhaaa

parempi nimi Jarskin ja Ellun tunkio -team paskaa tikunnenässä kuorrutettuna valhein ja ilkeyksin

• PuspusUusiJnUhri

Oij. Jarna hehkuttaa ystävänsä vauvauutisia Facebookissa. Onnea ystävälle!

• einauratayhtään

• minnaminnaminna11

Olen yksityshenkilö, joten toivon että minun asioitani ei kirjoitettaisi täällä.

yst.

• jfjeöflkjdsölkjfsdjfölsd

Päivystääkö täällä joku kyttämäässä toisten Facebook-päivityksiä? Sen jälkeen suomi24-palstalle ja vielä kirjoittaa sen.

• poorbabies
        minnaminnaminna11 kirjoitti:

Olen yksityshenkilö, joten toivon että minun asioitani ei kirjoitettaisi täällä.

yst.

Mä taas toivon sun kaltaisten takia, että pakkosterilointeja yhä tehtäisiin.

• Ellunkanatt

Onneksi et Ellu ikinä lisääntynyt ei kaivata sun kaltaisii lisää....

• Jarnalleterqquja

Janne lähetti lämpimiä terveisiä että ei ole kyseiseen ämmään koskenut, viime vuonna 2016 nähnyt joten nyt Jarna tuttuun tyyliinsä valehtelee ja unelmoi vielä että kimppuunsa käydään. Mene harha hoitoon. Jätä minnan asiat rauhaan. Jätä koko niiden porukka rauhaan! Jätä meidät rauhaan!! Elä siellä omassa päässäsi elämää harhojesi kanssa äläkä sotke muiden asioita jatkuvasti.

• EttäMäNautinVielä

Ja sitten todistelija todistelee, sitten taas todistelee Buhahahahaha

Kuka maksaa viulut?

• ViulistillePantaJalkaan

Jos viulisti maksaisi itse omat viulunsa, niin homma olisi ok, mutta viulisti kustannuttaa viulunsa veronmaksajilla kerta toisensa jälkeen, aina kun keksii uuden viulun.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      113
      7378
    2. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      70
      5901
    3. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      5064
    4. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      52
      4335
    5. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      49
      4146
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      223
      3996
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      28
      3778
    8. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      43
      3644
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      55