1996 vm pickup. Mahtuuko sinne kasi?
S10 v6 V8 ksi? Konevaihto
6
146
Vastaukset
- kuminkäryä
Tota mallia on myyty myös karvalakki motilla, tietysti mahtuu hemi pannu, heittämällä?
- s10four
mahtuu, mutta auto tulee painavammaksi,,,, - ja riippuen käytöstä, niin ne ominaisuudet heikkenee,,, ( ja sitä v6 konettakin voi tehostaa............... )
- mutta v6 ja v8 menee aika samoihin kiinnikkeisiinkin,,, yms, jne..
Itse vaihdoin särkyneen v6 koneen neloseen, ja se 4 moottori sopii auton ominaisuuskiin vielä paremmin. Mutta ei auto ole enää nopea..- pitkäprojekti
Ihan perus 5 l ja yrityksenä tehdä sitkeä taloudellinen puurtaja ja saada v8 äänet sopivina . Siitä maksetaan.
Etsinnässä s10. - gasolino
Heh mul on nelkku jenkki, vain neonvalossa on sellanen?
- roudranihani
M5 jättää Lintat.
- LässytiLässyti
Vastaus joka kertoo kaiken moottorinvaihdosta.
Minkä vahvuinen M5 on kyseessä? Normaali 8.8 vai vahvampaa tekoa, ehkä 10.9 ?
Itse en kyllä paljon alle M8 pultteja käytä missään, pikkupoikien juttuja noi pikkumutterit ja pultit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224644- 203785
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4082474- 272201
- 342054
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391969- 371858
- 151738
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191517- 121391