Kuuluisia viehättäviä vaakoja ja vähemmän viehättäviä myös:
Catharine Zeta Jones
Linda McCartney
Will Smith
Heather Locklear
Christopher Reeve
Michael Douglas
Serena Williams
Olivia Newton-John
Avril Lavigne
Hilary Duff
Gwyneth Paltrow
Brigitte Bardot
Anita Ekberg
Jenna Elfman
Donna Karan
Mahatma Gandhi
Gwen Stefani
Alicia Silverstone
Susan Sarandon
Kate Winslet
Britt Ekland
Toni Braxton
Valdimir Putin
Matt Damon
Sigorney Weaver
Juan Peron
Sharon Osbourne
Joan Cusack
Luke Perry
Luciano Pavarotti
Marion Jones
Usher
Kelly Preston
Ralph Lauren
Roger Moore
Sarah Ferguson
Tim Robbins
Eminem
Rita Hayworth
Jean Claude Van Damme
Lee Harvey Osvald
Snoop Doggy
Bela Lugosi
Shaggy
Satu Ruotsalainen
Kuuluisia vaakoja
........
8
3305
Vastaukset
- fgh
roger moore ainakin on kaksonen
Ainakin suomalaisita julkiksista vaakoja ovat:
Aikakoneen Vera
Ilkka Lipsanen (Danny)(24.9.1942)
Venla Saartamo(muistaakseni)
ja jne..- hoitsu
jatkoa:
Friedrich Nietzsche, John Lennon..- ''''
jimmy carter
- vaaka
minä olen aina kuvitellut että Eminem on kauris.. en tiedä olenko sitten saannut väärää tietoa joltain :)
- Rock oo
Andy Mc Coy on vaaka
- Anonyymi
Myöskin Helmi Kantola! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2533432
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253394No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi281994Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701686Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko141396Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861231Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501149Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens731005