Usaassakin oli:
Oregonin yläpuolella olevalle taivaalle havaittiin tuntematon ilma, joka herätti paniikkia ilmaliikenteen ohjaajien keskuudessa ja aiheutti Yhdysvaltain ilmavoimat (USAF) sekoittelemaan F-15-taktiset taistelijat jäljittämään sitä - mutta aivan yhtä nopeasti kuin se ilmestyi, fantomitaso hävisi .
Tapahtuma tapahtui 25. lokakuuta päivänvalossa. Mysteerimarkkinat vahvistivat Federal Aviation Administration (FAA), North American Aerospace Command (NORAD) ja lukuisat silminnäkijät. Se ei ollut vain kone, jossa oli häiriöinen radio eikä mikään transponderi: jos se olisi niin yksinkertaista, Air Force -suihkukoneiden ei olisi ollut vaikeaa seurata koneen alas ja ohjata sitä uudelleen.
Speculation on räjähtänyt Phantomin tarkoituksen tähden. Yksi Reddit-käyttäjä, joka väitti olevansa pilotti, joka todisti salaperäisen lentokoneen, ajatteli, että kone oli huumeongelma matkallaan Kanadaan asti. Mutta jos näin on, niin ohjaajan on oltava joko erittäin ammattitaitoinen tai poikkeuksellisen onnekas, jotta hän voisi hävitä USAF: n harjoittajat.
Oliko lapissa UFO valopallo?
6
174
Vastaukset
- Kolimaattori
Se on juur nii näen. Ufo ol ja luotettavalta taholta on mulla tieto. Nimittäen saen puhelun suoraan tapahtuma paekalta, hyvältä ystävältä ja avaruus veljeltämme Nippe Kottaraeselta joka on siellä asustellunna pienen ikäsä. Noh, mulla puhelin soep heletin aekasin tapahtuma uamuna. Nippe soettaa meleko tuiskeessa. Ol ollunna tähtitieteen parissa koko edellisen yön, elinnä ol naattinna sitä ihtijjään, sitä pimmeetä aenetta. No herra kottaraenen kerto että uamu yöllä joku tunti sen jälkeen kun ufo ol lapin mehtään rysähtännä, ol taksi pyyhässynnä hänen pihhaasa ja humanoiti ol taksista pihallle syöksynnä, nappas kengät jalassa ol siinä napottanna ja meuhkanna" Päevee päevee sano vihriä mies jonka piä ol oovon soikia, onko kolimaattori teille tuttu mies se on kuulemma, savon poekija" Ja toinen vihree mies ol kuulemma nukkunna taksin takapenkillä. Että semmonen hätä ol kuulemma alas syöksynneen ufon miehistöllä ollunna ja minua olivat ehtinneet, näen nippe mulle puhelimessa selevitti. Sinne nipen kämpille olivat sitten jiäneet ja tähtitiijettähän siellä ol sitten harrastettu ja kohta siellä oon minnäe. Vuan ee siitä sen enempöö.
- Kolimaattori
Se on juur nii näen. Ufo ol ja luotettavalta taholta on mulla tieto. Nimittäen saen puhelun suoraan tapahtuma paekalta, hyvältä ystävältä ja avaruus veljeltämme Nippe Kottaraeselta joka on siellä asustellunna pienen ikäsä. Noh, mulla puhelin soep heletin aekasin tapahtuma uamuna. Nippe soettaa meleko tuiskeessa. Ol ollunna tähtitieteen parissa koko edellisen yön, elinnä ol naattinna sitä ihtijjään, sitä pimmeetä aenetta. No herra kottaraenen kerto että uamu yöllä joku tunti sen jälkeen kun ufo ol lapin mehtään rysähtännä, ol taksi pyyhässynnä hänen pihhaasa ja humanoiti ol taksista pihallle syöksynnä, nappas kengät jalassa ol siinä napottanna ja meuhkanna" Päevee päevee sano vihriä mies jonka piä ol oovon soikia, onko kolimaattori teille tuttu mies se on kuulemma, savon poekija" Ja toinen vihree mies ol kuulemma nukkunna taksin takapenkillä. Että semmonen hätä ol kuulemma alas syöksynneen ufon miehistöllä ollunna ja minua olivat ehtinneet, näen nippe mulle puhelimessa selevitti. Sinne nipen kämpille olivat sitten jiäneet ja tähtitiijettähän siellä ol sitten harrastettu ja kohta siellä oon minnäe. Vuan ee siitä sen enempöö.
Lapin tulipallo oli meteoriitti. Arvion mukaan kymmeniä kiloja kiveä tai metallia tuli alas asti. Yliäänipamaus sai talojen seinät tärähtämään kunnolla.
Taivas oli videoiden perusteella hetken aikaa kirkas kuin päivällä. Videossa näkyy miten yötaivaan väri muuttuu siniseksi aivan kuin päivällä.
https://yle.fi/uutiset/3-9937149
Ajankohta 16.10.2017, klo 18:40. Taivaanvahdista löytyy tässä
http://www.taivaanvahti.fi/observations/browse/list/2174861/observation_id/desc/0/20- maahan.asti.tuli
Parikymmentä kiloa kiveä päätyi maahan asti, osuma-aluekin tiedossa jollakin tarkkuudella.
https://yle.fi/uutiset/3-9942707
- löslögjklögfflö
Ei tuo mikään meteori ollut.
Mikä se sitten oli niin vastaan etten tiedä. - Kevojärvi
Vätserin erämaasta Inarijärven koillispuolelta ensi sulakautena löytyy ehkä osia tuosta pudonneesta tulipallosta. Paikkaa sanotaan vaikeakulkuiseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394923Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6614109Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732291Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162057MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401858- 961696
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1671441OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301208- 941134
- 871131