Oletteko tietoisia siitä tosiasiasta että kadotuksessa on tälläkin hetkellä myös uskovia nimellisis uskovia koska ei tosi uskova joudu kadotukseen.
Kun he eivät luopuneet kaikista synneistään joutuivat sinne.
Pitää tehdä täysi parannus.
Jeesuksen avulla niistä voi eroon päästä omilla voimalla ei.
Yksikin vanha nainen ei luopunut katkeruudesta hänelle annettiin monta mahdollisuutta elämän aikana parannuksen tekoon tästä synnistä mutta hän ei luopunut siitä ja yksi mies ajatteli olen normaali enkä mikään murhaaja niin minun ei tarvitse tehdä parannusta. Jumala ei erottele syntejä vaan pitää niitä samanarvoisina.
Olipa synti mikä tahansa siitä pitää tehdä parannus.
Mikään asia maailmassa ei ole sen arvoista että kannattaisi hukata sielu kadotukseen.
Se on hirveä paikka pelkkää tuskaa ikuisesti.
Sieltä ei pääse koskaan pois siellä on paljon hirveitä asioita joita joutuu kokemaan jatkuvasti loputtomasti.
Jeesus on ainut joka meidät voi siitä pelastaa.
Pysykäävahvoina
7
152
Vastaukset
- Loppuunasti
Muutamia asioita siitä minkälainen paikka helvetti todellisuudessa on.
Keho joka siellä on niin se on mädäntynyt. Madot syövät mädäntynyttä ruumista jokaisen haukkauksen ihminen tuntee.
Polttava piinaava tuli demonit.
Yksinäisyys pelko masentuneisuus hirveä haju ahdistus tuska nälkä jano.
Kaikki mitä siellä joutuu kokemaan niin ne tunnetaan siellä moninkertaisena aistit ovat myös helvetissä. Lepoa ei koskaan sinne joutuvat se on heidän ikuisuus paikkansa eikä se koskaan pääty.
Tahdotko sinä sellaiseen paikkaan?
Minä en ainakaan.
Taivas taasen on ihan erilainen.
Siellä ikuisesti Jeesuksen luona hyvässä olossa turvassa. Ei tuskaa surua pelkoa hyvyyttä vain. Iloisia ja onnellisia asioita. Sinne minäkin tahdon. Kiitos Jeesus. - kuolleittenpuolesta
Myös kuolleitten puolesta voi rukoilla.
- Loppuunasti
Kyllä se on hyödytöntä.
Heidän mahdollisuutensa on mennyt. - Loppuunasti
Eipä Jeesus pelastanut, koska on laska hölmö sika
- kuolleittenpuolesta
Ei ole mennyt.
Myös henkimaailmaan mennyt tarvitsee sinun rukouksiasi.
Luterilaisessa kirkossa kai opetetaan että ei saisi, mutta näin ei ole esim ortodoksisessa kirkossa.
voit lukea täältä:
http://www.tsasouna.net/index.php/ortodoksinen-usko/8-ortodoksinen-usko/198-esirukouset-vainajien-puolesta- Loppuunasti
Joka kuoleman jälkeen kadotukseen joutuu sellaisen takia on hyödytöntä rukoilla.
Se on totuus.
- jahöpöhöpö
Ja höpö höpö.
Sinä kun et tiedä totuutta.
Ei oo muut viisaammatkaan tienneet, joten enpä usko että just sinä tietäisit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728