Kummitus toi viissatasen

Karmanpyörre

Vintin portaat menevät meidän makuuhuonee vierestä. Yhtenä yömä portaita nousi joku ja laudat vain natisivat. Heräsimme vaimo ja minä, kuka nousi vinttiin? Ei uskallettu mennä katsomaan. Muutaman viikon päästä tutkin vintissä diakokoelmaani kaapissa ja löysin viisisatasen dialaatikon alta. kävin sen sitten vaihtamassa euroihin pankissa. Minä en sitä sinne ollut pannut..

11

375

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • töttelström

"Minä en sitä sinne ollut pannut"

Ai sitä vaimoa?

• viidensadan_pano

Ei aloittaja ole vaimoa jättänyt panematta, vaan dialaatikkoa. Kyltymätön panisi kyllä vaikka vintin portaita.

• töttelström
        viidensadan_pano kirjoitti:

Ei aloittaja ole vaimoa jättänyt panematta, vaan dialaatikkoa. Kyltymätön panisi kyllä vaikka vintin portaita.

No en minäkään kyllä laatikkoa panisi. Paitsi ehkä maksalaatikkoa.

• Enonpoika67

Minun kenkälaatikkooni saisi eräs ämmä laittaa kaksikin viissatasta. On velkaa sen verran eikä suostu maksamaan.

• 5755689

Tarkoittaako kummitus eestinkielessä anoppia?

• Ateisti-Atte

"löysin viisisatasen dialaatikon alta. kävin sen sitten vaihtamassa euroihin pankissa"

Viisisatasen? Viisasataa markkaa? Dollaria? Vaihdoit euroihin? Euron kolikoihin?

Nykyaikainen nettikummitus olisi voinut yksinkertaisesti käydä laittamassa sen sähköisesti tililleni.

• paskapöräys

Ei voinut olla kyse markoista, sillä ne ei vaihda niitä enää.

• Epä-Toivonen

Meillä sama ongelma: kummitus kantaa joka yö yöpöydän laatikon täyteen seteleitä. Ei auta, vaikka miten yritämme niitä hävittää, olemme salaa polttaneet niitä pihagrillissä ja upottaneet laatikossa jokeen, haudanneet yöllä roskapusseissa maahan, mutta aina niitä ilmestyy lisää. Sukulaisetkaan eivät halua enää yhtään sekaantua ongelmaamme. Vaimokin vain itkee päivät pitkät.

Verottaja ei millään usko, että kummitus vainoaa meitä. Mitä tehdä?

• Ex-sorsastaja

Meillä oli samanlainen kummitus, mutta päätimme lopulta kutsua manaajan.

Tämäkin myönsi, että näistä tämän sortin kummituksista on vaikea päästä eroon, mutta hän on aina karkottanut niitä Monacoon, jossa niiden toiminta ei aiheuta niin paljoa hämmennystä.

• tonnitus

Meille toi tonnin !

• ei.panna.halvalla

Täytyy olla aika kone vaimoksi jos joku jättelee viissatasia yöllisistä vierailuistaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4764
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      3865
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      408
      2514
    4. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2271
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2084
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1979
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1908
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1778
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1527
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1441
    Aihe