Mitä vaikutusta on jos vastaa kysymykseen yökastelua 12 ikävuoden jälkeen kyllä? Tuleeko jotain erityisjuttuta armeijassa?
Kutsunnat.
5
331
Vastaukset
- AlikHyvönen
Sinulle osoitetaan tuvassa kerrossängystä aina alapeti, ei muuta erikoista.
- Pion96
Noh noh. Minulla on tullut kuset housuihin 40:senäkin. Tosin alkoholilla oli osuutta asiaan.
- ÄläMainitse
30vuotias naislekuri testaa ratsastamalla toimiiko vehje kuten pitää.....yleensä on aidot muhkeat luomurinnat jotka heiluvat silmiesi edessä samalla kun tiukka reikä imee kalua sisäänsä ahneesti...Tälläistä tulee jos sanot yökastelusta...ainakin mulle kävi noin...
- Jynkky
Mä sanoin että mulla on sellanen seisokkitauti ja ainoastaan pil.u auttaa siihen niin sellanen nuoren Pamela Andersonin näköinen muija kävi mua panemassa kahdesti päivässä
- Dementia
Ei ole ongelma, on niitä vaippoja aikuisillekin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod305740- 345150
- 292944
- 342424
- 372098
- 152048
- 301768
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191667- 121661
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons361593