Näyttelijöitä Wicked-musikaaliin?

Musikaalityttö

Hei kaikki! Olen 03 (14v) tyttö Helsingistä ja auttamaton musikaali/teatterihullu! :') Erityisesti rakastan Wicked-musikaalia (kertoo Ozin noidista), joka on sekä tarinaltaan, että musiikiltaan mieletön! Unelmani olisi tuoda tämä musikaali näyttämölle. (Suomessa se tietääkseni on esitetty jo vuonna 2010.) Tiedän musikaalin olevan valtava työ, enkä ole itsekkään varma olisiko tuo mahdollista toteuttaa. Näin alustavasti kysyisin silti, että kiinnostaisiko ihmisiä tulla mukaan? :) Jotta juttu saataisiin toimimaan, tarvittaisiin näyttelijöitä/laulajia ja bändi, sekä tietysti lavastus, tekniikka ynnä muut avustajat. Käsikirjoituksen tekisin mahdollisesti itse. Mieluiten ottaisin 13-16 vuotiaita nuoria, joilla olisi jonkinlaista teatteri- tai musiikkikokemusta. :)

Mikään ei ole vielä varmaa, eikä tämä välttämättä toteudu, mutta vastatkaa ihmeessä jos kiinnostaisi!

6

556

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 14vee

Itekkin oon 03/14 (poika)(En ole homo jos joku ihmettelee) ja fanitan Broadway ja Lontoo musikaaleja sairaasti, erityisesti Wickediä: selailen kuvia, kuuntelen biisejä ja katon videoita youtubesta siis joka päivä. (Olis kiva jos pääsisin kattoo sen) Ollaan jopa serkkujen kanssa tehty toi musikaali meidän vanhemmille. Meillä oli käsikirjoitus (vieläkin tallella), koreografiat, laulut (käytettiin Helsingin näytöksen lauluja tai suomennettiin osa ihan itse ja etsittiin youtubesta vaan karaoke versiot), pimennysverhot, paljon värivaloja, savu-ja kuplakone, melkein saman näköiset lavasteet (siis Alkuperäisen (Esim. kartongilla tehtiin taustat) ja lähestulkoon saman näköinen puvustus.(Mummi teki) Olis tosi kiva tehdä wicked isommallla porukalla, mut mulla ei oo teatterikoulutusta, en ala matkusta mihinkään ja on niin pal muutaki tekemist. (ja Turun seudulla asun)

• Musikaalityttö

Oi vitsi, kiva tavata muitaki broadway-ihmisiä :DD
        Toi teijän esitys kuulosti hienolta ja oon itekkin miettiny että karaokeversiotki vois toimia, mut sit on kaikki nää tekijänoikeusasiat... :/
        Toi välimatka on sit myös tietty ongelma ja kaikki lupa-asiat musiikin ja juonen käytön suhteen on jotenkin tosi epäselviä. :(

• 14vee

Ja siis lisäys mulla on kolme serkkua tyttö 12v, tyttö 11v ja poika 13v

• Myfairlady

Nuoruuden intoa, ei niinkään tietämystä. Ensin tarvitaan näytelmän tai musikaalin ESITYSLUPA, joka ei maailmanennatysmusikaalien osalta ole helppo saada. Tarvitaan esitys/harjoitustila, musikaalin ohjaaja, muusikot, puvustaja, tarpeistonhoitaja, maskeeraushenkilöt. Musikaalia ei panna pystyyn pelkällä innolla. Esitysoikeudet ovat maksullisia. Jäitä hattuun, vaikka intoa olisikin toivottaa harrastaja vuodesta -75

• Ansku

Juuri ollaan Kokkolassa suunnittelemassa suur musikaalin tekoa ja voin kertoa että tuollainen musikaali kuin Wicked on hyvin tarkasti valvottu. Kaikki pitää olla pienintä piirtoa myöten tehty kuten tekijät määrää ja tuollaisen produktion hintalappu on noin. 200 000€. Lisäksi on myös ikävä tosiasia että harrastaja näyttämötaiteen eivät välttämättä saa koskaan esitys oikeuksia noihin suurmusikaaleihin jotka edelleen pyörivät West endillä tai Broadwaylla. Joten tässä vaiheessa kun olet innostunut teatterista niin hakeudu johonkin harrastaja ryhmään ja sitä kautta ehkä pikkuhiljaa edeten löytyy se näyttämö missä pääset tekemään unelmaroolisi.

• Ansku

Anteeksi autocorrectin muuttamat lauseet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6925
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3908
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3280
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2844
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2662
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      37
      2092
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2047
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      39
      1980
    Aihe