Osta kaupasta purkki ruokasoodaa, levitä sooda uunipellille leivinpaperin päälle ja pidä 200C asteisessa uunissa 30min. Näin ruokasoodasta (natriumvetykarbonaatti) on saatu hiilidioksidi pois ja tuloksena on soodaa (natriumkarbonaatti) joka on emäksinen ja se pehmentää vettä, myös vaalentaa tehokkaammin esim. hiuksia mutta myös mahdollisia punaisia jälkiä naamassa.
Kun ruokasooda on paistettu ja tuloksena on soodaa, laita 1tl jauhetta ja 1dl vettä lasiin, sekoita.
Hiero litku naamaasi ja anna olla puoli tuntia, huuhtele pois. Itse teen tämän 2 kertaa viikossa.
Offtopic: On kokeiltu Roacuttanit, merisuolat, oliiviöljyt, basironit, geelit, rasvat ja aina saanu pettyä, kärsinyt aknesta 10 vuotta. Muistakaa juoda vettä kunnolla!
- 26v mies, entinen finninaama.
Näin Akne pois!
yeahsciencebitch
2
210
Vastaukset
- Peccula
Hienoa, että olet löytänyt keinon hoitaa akne-ihoasi.
Itse olen kärsinyt akne-ihosta jo yli 40 vuotta ja edelleen kärsin vaikka ikää onkin jo hyvän matkaa yli viisikymmentä. Toki täytyy myöntää, että ajan myötä finnit ovat paljon vähentyneet mutta eivät ole kokonaan poistuneet. Niitä löytyy tälläkin hetkellä kasvoista, hartioista ja selästä. - Mhmhmh
Toivottavasti kukaan ei kokeile vastavaa, ja ymmärtää että akne on tulehdus jota voidaan hoittaa antibiooteilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 447246
- 324028
- 553533
- 463052
- 172776
- 372248
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482226- 162226
- 442214
- 462181