Olin tanssimassa Tulipunaruusujen tahtiin
Merikievarilla!
Toisi upeita biisejä pojilla ja soittavat tosi hienosti! Loistavaa ! Tässä vasta yhtye!
Tulipunaruusut yhtyeestä
12
4936
Vastaukset
- tulimunavyöruusu
onneks olkoon.. pitäskö hankkia elämä
- olla
itse täys untuvikko, jokainen elää elämäänsä ja käy keikoilla jos mielii. Onko sinun paskapään tultava tänne mollaamaan?
- Re:
Idiootti.
- joskus
olin katsomasa tulipunaruusuja. Siitä taitaa nyt olla vuosi ja vähän päällekin aikaa. soittiko yhtyeessä kitaraa vielä sellainen blondahtava ihan hyvän näköinen tyyppi? :) Hän flirttaili minulle koko sen keikan ajan kun olin Tulipunaruusuja katsomassa:) Harmittaa näin jälkeen päin kun en uskaltanut mennä silloin lavan eteen vaikka hän pyysi MONTA kertaa.
- Jusa
Hyvä bändi, ok!
- Jokke
Tulipunaruusuilla tosi hyvä uusi sinkku
Jää mun vierelleni aamuun. Hyvä Pojat!
- sepe
Tässä yhtye mikä osaa soittaa koko illan ilman nuottien vahtaamista. Hyvä tanssimeininki poikien tanssi-illoissa. Vuosikausia ovat jo soittaneet - menestystä tuleville vuosille.
- Kulaus Vesinen
Ehkä ne ei osaa nuotteja.Musta on paljon ammattimaisemman näköistä,kun bändi soittaa nuoteista ja mieulummin vielä istualtaan.Jotkut sivistymättömät hipit soittaa seisaaltaan korvakuulolta farmarit jalassa.
- 746
Olin Tulipunaruusujen keikalla jälleen kerran .Olen ollut fani mutta nyt alkaa jo kyllästyttää kun aina edittävät vain samoja kappaleita. En varmaan mene enää. Artistienkin pitäisi yrittää edes hiukan uudistua.
- Anonyymi
Kyllä tykkäsin & pirusti yhtyeestä, sekä laulu. Rainer Laamasesta juteltiin aina tovi. Esim Valtatie 2:lla esim. Mutta jäin kaipaamaan pillisti Kari Teräväistä Mihinkähän Hän mahtoi menehtyä? Kovan luokan pelimanni ja kappaleiden sovittaja!
- Anonyymi
Pitää kunnioittaa sitä puhaltajaa,miten jaksaa.
- Anonyymi
Jatkakaa esiintymistä vaikka kari on poissa olette niin hyvä orkesteri rainer laamanen rupea sinä vetäjäksl
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406933
- 323918
- 453290
- 362862
- 162672
- 372228
- 162176
- 412113
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482057- 391980