moikka! :)
onkos ketään lähdössä hämeen piirin vj-vihajreille nyt viikonloppuna??
VJ-VIHJAREILLE?!
5
607
Vastaukset
- kysyn vaan
en oo menos..mut kerroppa mulle miks hämeen piirist olevat partiolaiset aina menestyy nii hyvin kisois :D
- Nimetön
en mä tiiä... :D en niinkään noita kisoja ole harrastellut..
- kysyn vaan
Nimetön kirjoitti:
en mä tiiä... :D en niinkään noita kisoja ole harrastellut..
Ite kisaan tyyliin lähes aina kun mahdollista ja kun lpk maksaa SM-kisa kustannukset niin tulee sinnekin lähdettyä ja mun on ihan pakko sanoa et kaikis kisois hämeeläiset yleensä hakkaa muut mennen tullen....ja ne voittaa piirien väliset mestaruudet myös :P
Jäi askarruttaa, onko hämeessä jotenkin suomen parhaat paritolaiset :D - ^-^
kysyn vaan kirjoitti:
Ite kisaan tyyliin lähes aina kun mahdollista ja kun lpk maksaa SM-kisa kustannukset niin tulee sinnekin lähdettyä ja mun on ihan pakko sanoa et kaikis kisois hämeeläiset yleensä hakkaa muut mennen tullen....ja ne voittaa piirien väliset mestaruudet myös :P
Jäi askarruttaa, onko hämeessä jotenkin suomen parhaat paritolaiset :DTottakai hämeessä on parhaat partiolaiset. :D
Se on ne trikoot.
Ja olin siellä vihjareilla. - kysyn vaan
^-^ kirjoitti:
Tottakai hämeessä on parhaat partiolaiset. :D
Se on ne trikoot.
Ja olin siellä vihjareilla.Jos katotaan taas talvi SM:ten tuloksia niin kukapas muu kuin hämeen piiri on taas voittanut :D
Onneksi olkoon vaan :P tuli mun teoria taas todistettua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406973
- 323938
- 453320
- 402929
- 172706
- 372238
- 162196
- 412143
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392020