Olen asentamassa debian 9 koneelle ja aiemmin käyttänyt ubuntua. Meneekö esim. ssh:n konffaukset samalla tavalla kuin ubuntussa ja saako reoista suoraan asennettua kodi media centerin?
Debian ja ubuntu
UusKäyttäjä
2
233
Vastaukset
Shh konffaukset menee suunilleen samoin joka jakelussa. Kodin saa asennettua mutta suosittelen asentamaan jostai reposta uudemman tai kääntämään itse. Itse en pitänyt Debian logosta.
- debiantestingxfce
Debian stablessa on bugista ja vanhaa softaa ja ei ole yhteensopiva muiden Debian ja ubuntu Artful Oipaf ppa ja Padoka ppa repojen kanssa. Debian stable menee rikki asentamalla testing paketteja esim. Asenna ja säädä vappasti Debian testing Xfce, joka on rolling release käyttis joka on aina ajan tasalla
https://www.debian.org/devel/debian-installer/
Ohjeita saa webistä lisää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225474- 324810
- 282721
- 342344
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191647- 121591
- 231462
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons251429