Ragnimalmenille

Minäkinolenolemassa

Elämäni on ollut pitkään jo hyvin alavireistä ja en löydä iloa enää mistään.
Minulla ei ole moneen vuoteen tai oikeastaan aikuisiällä yhtään ystävää.
Jatkuuko loppuelämäni tällaisena?
Käyn säännöllisissä keskusteluissa, mutta niitäkin on niin harvoin. Mitään muuta kontakstia minulla ei ole ulkomaailmaan.
Tuntuu, että en enää jaksa.
Lääkäri jota tapaan silloin tällöin on todella mukava nainen ja ikäiseni. Voisiko meistä tulla ystäviä tai nolaanko itseni jos ehdotan sitä hänelle?

1

181

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ragnimalmen

Loppuelämäsi ei jatku tuolaisen ellet salli sitä,
      olet erittäin fiksu ja osaava monella alalla, tiesitkö?
      Sen lisäksi osaat keskutella aiheesta kuin aiheesta varsin vaivatta ja tulet juttuun ihmisten kanssa kunhan jää on murrettu.
      Eniten ja laajinta ystävätoimintaa suomessa tarjoaa SPR:n ystävätoiminta, ota selvää voi suositella sitä, sillä sieltä Ragnikin löysi juttuseuraa asuessaan yksin opiskelupaikalla missä ei yhtä ainoaa tuttua eikä kaveria mailla halmeilla, ja kyllä siinä alkoi pikuhiljaa menemään mieli matalaksi, eli turha kipristellä viiltävässä yksinäisyydessä kun sieltä löytyy kaveri vaikka elokuviin , festareilla tai mihinnyt tykkää kaffeelle ja kävelylle, tansseihin, ravintolaan niin ei tarvi yksin norkoilla neljän seinän sisällä.

Lääkärit puolestaan palaisivat loppuun tehokkaasti jos kaveeraisi asiakkaiden kanssa vielä yksityisesti, käsittääkseni se on jollain tasolla heitä ohjeistettukin pitämään ammatillinen etäisyys että voivat hoitaa tehokkaammin ja pysyä obkektiivisina -- joten kavereiksi heistä tokko on.

Rohkaisen sinua vielä kertaalleen tässä : Sinä olet todella hieno tapaus ja usko huviksesi että noissa ystävähommeleissa sinut otettaisiin ilolla vastaan, löytäsist sieltä ajan kuluessa kaltaisiasi : ihania viisaita sivistyneitä ihmsiä , kuka tietää jopa sydämen ihanaisen valitun! Anna palaa !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6895
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3888
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3270
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2844
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2662
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      37
      2082
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2037
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      37
      1952
    Aihe