Aikuiset suomalaisetkin ovat alkaneet pukeutua tei

kysykääLenitalta

Aikuiset suomalaisetkin ovat alkaneet pukeutua teini-ikäisten trendinä alkaneeseen lahjemuotiin.
Muodin mukaiset housunlahkeet ovat niin lyhyet, että nilkat jäävät paljaaksi myös talvisaikaan. Suurena miehenä tajusin mä sen että rippikoulupuku näytti pieneltä.

8

1107

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lahkeet_pienenevät

Pukeutuminen on pysynyt täsmälleen samana kuin ennenkin, mutta sen sijaan valmistajat jatkuvasti nipistävät housumalliensa mitoituksia.

Esim. jos on yli 10 vuoden ajan jo käyttänyt ja ostanut Ralph Laurenin housuja kokoa 34/32, eivät ne ole pysyneet samanlaisena vaan tämän syksyn housuissa on taas entistä kapeammat ja lyhyemmät lahkeet. Sovituskopissa se ei ehkä vielä haittaa vaan housut vaikuttavat samanlaisilta kuin pari vuotta vanhat, mutta pesun jälkeen ne vähän kutistuvat, kun vähän vanhemmat housut olivat jo valmiiksi kutistuneet mittoihinsa.

• Aika-aikaansa

No ne entiset teini-ikäiset on nyt aikuisia.
      Samanlailla ne nuoruuden muodit on jäänyt päälle muillekkin aikanaan.
      Ja miksen minä ei niin nuori saa laittaa jalkaani 7/8 mitoilla olevia housuja, mitähän tämä taas kuului muille?

• muotimuuttuu

Aikoinaan emme pitäneet pipoja vaikka oli kuinka kovat pakkaset. Nyt ei onneksi enää ole pakkasia, kun kulkevat nilkat paljaina.

• Aika-aikaansa

Onhan tässä välissä ollut myös se sukupolvi joka kulkee kesät ja talvet pipo päässä ja pitää niitä myös sisällä. Sitten on se toinen ikäluokka jolla vastaava "cappien" (lippalakki) kanssa.

• Nilkkojen paljastelu ei ole mikään teinien keksimä juttu eivätkä aikuiset matki teinejä. Jos katselette maailman muotilehtiä, huomaatte että nilkkoja paljastellaan myös puvun housujen ja nahkakenkien kanssa. Se oli alunperin nimenomaan nuorten aikuisten trendi, jonka muotisuunnittelijat kehittelivät. Teinit ovat sittemmin ottaneet sen omakseen. On siinä vanhojen tyylikriitikoiden silmät pyöreenä, kun bisnesmiehet eivät enää käytä suorien housujen kanssa polvisukkia. No, muoti onkin usein kaikkea muuta kuin tyylikästä.

• Mitä väärää siinä on jos nuori aikuinen pukeutuu "kuin teini", se on kuitenkin jokaisen oma valinta

• diippaadai

Onneksi muoti muuttuu, kittanat housut eivät enää ole muotia. Ne olivatkin ihan hirveitä.

• Tsepu

Oletko käynyt kaupoissa lähiaikoina? Sieltä ei saa kuin kulloisenkin muodin mukaisia vaatteita. Valitettavasti. Nyt on sitten muodissa tämä naurettava kankaansäästömuoti ja takitkin ovat kinttanoita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6915
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3898
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3280
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2844
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2662
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      37
      2092
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2047
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      38
      1963
    Aihe