Huijarit taloyhtiöiden isännöitsijöinä melkoinen syöpä Uudessakaupungissa. Käräjillä taas uusi tapaus kertoo Iltasanomat. Jos näin nätti aloitus sallittaisiin.
Taloyhtiöiden petossarjat
5
312
Vastaukset
- Hall.pj
Juu, syöpähän se! Nyt on vain niin, että paikkakunnalla on myös maan parhaita isännöitsijöitä. Monet tuntevat erään isä ja poika - kaksikon, joka vuodesta toiseen hoitaa talojen asioita hyvin, ja kouluttautuu alan huipuiksi maankin laajuisesti. Sama juttu kuin aina; yksi tai kaksi kelmiä leimaa koko alan!
- Reklam
Paljonkp maksoivat sinulle mainoksesta?
- Hall.pj
Ei, kyllä tämä on ihan minun oma kokemuksiin pohjautuva mielipiteeni. Ja olen eri isännöitsijöiden kanssa hallituksissa häärännyt tämän kaupungin taloissa vuosia. Jos itse maksaisin mainoksesta, vaatisin, että nimi mainitaan....
- karanneeteurot
Eikai tämä kristillistemokraatti ! sopisi yks yhteen hällähän on kiinteistöjä ja tälläistä ei kai hän ole jo ryhtynyt isännöijäksikin sopisi hyvin tää kuvaus niin tästä syöpäläisestä.
- Hall.pj
Tiedän ketä tarkoitat, mutta luulen, että J.S. ei juuri kiinteistöissään isännöinnillä päätään vaivaa! Eikä muillakaan sellaisilla toimilla, joista aiheutuu kuluja. Vaikuttaa siltä, että kaupungissamme on konnia kourallinen; pilaavat sitten hyvienkin isännöitsijöiden, kuten kiinteistönomistajienkin maineen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225384- 264627
- 282651
- 342314
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191637- 121571
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211347- 151276