Vieläkö semmonen lapsellinen sisäpiiri on pystyssä kun rekkahemmot, vai oliko se nyt rahtihemmot, ihan päiväkoti-ikäisten juttuja olin kun joskus erehdyin sivuille?
rekkahemmot?
10
401
Vastaukset
- LöytyyRunosmäeltä
On se, kokoontuu Runosmäellä, Turussa. Leikkivät rahtaria Plaston kuorma-autoilla. Kerhon puheenjohatjana 140-cm kokoinen, 29-vuotias Turun oma moniosaaja. Jäsenistöön kuuluu hän. Ei muita.
- On.SeVaanTyhmäOnSe
Samainen kääpiöpuheenjohtaja tukkii Runostuopin vessanpytyn vessapaperilla koska oluttuoppi maksoi 5 Euroa ja sehän on liian kallis. Näin itse kertoili tämä kuorma-autoakin rekkana pitävä, rekkahemmot-ryhmän pj.
- SisuMäättä
On.SeVaanTyhmäOnSe kirjoitti:
Samainen kääpiöpuheenjohtaja tukkii Runostuopin vessanpytyn vessapaperilla koska oluttuoppi maksoi 5 Euroa ja sehän on liian kallis. Näin itse kertoili tämä kuorma-autoakin rekkana pitävä, rekkahemmot-ryhmän pj.
Noh.....pidetääm kesustelu ASIALLISENA eiks juu
- NoloSika
SisuMäättä kirjoitti:
Simppeliä...eiks jep.
- KääpioHomo
NoloSika kirjoitti:
Simppeliä...eiks jep.
TOTTA nimenomaan :D
- TurunnPoik
SisuMäättä kirjoitti:
NIMENOMAAN eiks jep :)
- HaluatkoÄmmäTurpaan
TurunnPoik kirjoitti:
NIMENOMAAN eiks jep :)
Sitten vaan COPYPASTEA/SPÄMMIÄ tulemaan EIKS JUU :)
- ViestipuuTaiSagaaSattuu
HaluatkoÄmmäTurpaan kirjoitti:
Sitten vaan COPYPASTEA/SPÄMMIÄ tulemaan EIKS JUU :)
Noh......nimenomaan SImppeliä
- HaluatkoÄmmäTurpaan
Milno on kokous?
- asffefef
Johtaako puntti hemmoja?
Älykkyys kyllä sopisi.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224074- 183116
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3902201Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391929- 271881
- 311777
- 321629
- 141397
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681250- 121211