Olen iso kokoinen mies joka haluaisi olla nahkahousuissa ja ym nahkavaatteissa. Mistä löytäisin sellaisia? Itse en ole edes löytänyt netin ihmeelisestä maailmasta. Kertokaa joku. Ja jättäkää tyhmät vastaukset esim: laihduta ja ja nahka on homoja varten ym...........
isoja nahka vaatteita
21
2747
Vastaukset
- Pitää-vaan-kehua
Onhan noita leather ja boot factoryjä suomi levällään. Tekevät ihan mittojen mukaan.
Vai kuulutko nykynuoriin, joille kaikki täytyy kantaa valmiina eteen eikä kritiikkiä saa esittää.- nahkamen
En kuulu nyky nuoriin :) Vaan olen ihan keski ikäinen mies. Halusin vaan karsi kaikki tyhmät ja asiattomat vastaukset:)
- SuomenNaiset
No, laihduttaminen on helppo ratkaisu ja sitten ne vaatteetkin näyttävät hyviltä päällä.
- Nahka-asussa
Täällä tulee oltua tiukassa nahka-asussa. Tähän, kun lisää pannan koristeeksi niin on aika jännä olo. Mustaa ja sopivasti kiiltävää.
Olisi varmaan upea näky! Kiinnostaisi... Nahka on kiinnostanut ja kiihottanut niin kauan kun muistan... on jotain itselläkin...
Niin unohtui;ei kai niitä isoja kokoja saa kun teettämällä😟 sama ongelma,kun vaimolle olen koittanut etsiä valmismitoilla...
- sidottunatuoliin
Olen tiukassa nahka-asussa, Mustaa ja sopivan kiiltävää. Täytyy myöntää, että kiva on olla asussa varsinkin, kun toinen innostuu leikkimään ja käyttämään mielikuvitusta
sidottunatuoliin kirjoitti:
Olen tiukassa nahka-asussa, Mustaa ja sopivan kiiltävää. Täytyy myöntää, että kiva on olla asussa varsinkin, kun toinen innostuu leikkimään ja käyttämään mielikuvitusta
Hmm... Kiinnostaisi...
Kummaa jengiä...😏ensin heitetään joku? aihe kehiin,ja siitä keskustelu loppuukin sitten siihen...
- Jpwätluukkupistecom
Eipä sitten nahkafriikkejä löydy...😟
- nahkamen
Tosiaan nahka on päällä toi kiihottava:) Pittä varmaan siteeen jossain tettää sopivat kuteet.
- uyfufuyfyu
Miksi pitää laihduttaa?????? eikö lihavat voi käyttä nahka asuja!!!!!!!!!!
- MaxiNappa
Niinpä...
- Mattina
Moi,mistäpäin olet? Voisin myydä
M52Hki kirjoitti:
No,ei ole kuulunut...
Tuskin nahka nyt niin harvinainen fetissi on... Vai onko...😮?
Onhan tekstiä poistettu. Onko ollut liian kiihkeää tekstiä jollekin:) Itse olen mustassa nahka-asussa ja harvoin se herättää huomiota niin, että sen huomaisi itse. Mutta mielellään sitä on toisen ilona, jos vaan joku tykkäisi näkemästä ja jopa koskettelemisesta.
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394973Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734209Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732311Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162077MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401878- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1711473OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 911174
- 941144