Viisumi netistä

Virpsa

Kokemuksia netin kautta ostettuun viisumiin kambodzaan. Onnistuuko miten? Miten tuo ladattava kuva siihen, värillinen vai mustavalko, ja pitääkö olla skannattu oikeasta passikuvasta? Jostain luin että käy mikä tahansa digikuva. Entä kestääkö lentokentällä phnom phenissä viisumin saaminen kuin kauan ja käykö siellä normaali mustavalko passikuva? Kiitos jos joku vastaa.

5

1150

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kolmekymmentäviisumiajo

Netti viisumista ei tietoa mutta jos matkustaa tuonne kannattaa ottaa yhteyttä facebook: Soukong Chen asuu poipet työskentelee yrityksessä bussines. 855 89 595 758 , Auttaa kaikissa viisumi ja majoitus asioissa, toimii matkaoppaana, vaimolla pieni vaateliike,homma hanskassa rehellinen viisumin järjestäjä, tulee vastaan thaimaan puolelle jos tarvetta. puhuu hyvää englantia. terveisiä Ekiltä suomesta.

• netistähelposti

En tiedä kestääkö kauan lentokentällä tai mihin aikaan viisumeita yleensä saa.

Otin viisumin netistä. Kävin valokuvaamossa, otatin passikuvan digitaalisena, tuli sähköpostiin. Tein viisumihakemuksen ja latasin kuvan siihen. Viisumi tuli nopeasti. Kaikki meni helposti ja toimi hyvin.

• Venajanviisumi

Olemme myös ostaneet pari kertaa viisumimme netistä Sri Lankaan ja Venäjään, ja kaikki meni hyvin. Katso lisää täältä https://venajanviisumi.fi/

• Kesllä lensin Siem reapiin ja lentokentältä ostin viisumin. Aikaa kului noin 5 minuuttia. Ennen passin tarkastusta oli viisumitiski, jonka ääressä istui neljä virkailijaa ja seinällä näkyi erilaisten viisumien hinta. Ensimäiselle virkailijalle luovutin etukäteen täytetyn viisumihakemuksen (lentoemäntä antoi koneessa kaavakkeen), värillisen passikuvan ja passini. Virkailija kysyi kauanko olen Cambodiassa. Viisumin hinta oli 30 dollaria. Viisumin kirjoittaminen kesti noin 5 minuuttia ja toinen virkailija luovutti minulle passin takaisin viisumeineen. Helppoa kuin heinänteko. En suosittele nettiviisumia, koska paikan päällä viisumin saanti on näin helppoa.

• Käy varmaan mustavalkoinen kuva?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4024
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      18
      3056
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      389
      2179
    4. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1919
    5. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      1871
    6. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      31
      1747
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      32
      1629
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      14
      1387
    9. Kulujen jako parisuhteessa

Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai
      Parisuhde
      68
      1240
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1201
    Aihe