Renfe ja paikallisbussit

renfe18

Osaako joku kertoa, onko paikallisbusseissa tai renfessä, Fuengirola-Malaga, myynnissä lastenlippuja vai maksavatko kaikki saman hinnan.

8

870

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • CostaFani

Kaikki maksavat saman hinnan. Kannatta ostaa ja lasata bussikortti. Hinta mm. Benalmadena-Fuge / 1,17 e. Suuntaansa.

• renfe18

CostaFani, kiitos vastauksesta.

• seant
      • UmmikkoUlkomailla

Mie oon koittanu noita bussijuttuja lukee ja pikkukaupungin tyttö on ihmeissään. Jos minä, mieheni ja 10 vuotias poika ollaan menossa bussilla ja meillä ois se matkakortti, niin saadaanko koko seurue kulkea sillä yhdellä kortilla, vai pitääkö jokaiselle olla oma? En oo yli 20 vuoteen käyny Costa del Solilla ja paikat on täysin unohtunu ja varmaan melko paljon muuttuneetkin. Busseissa ei varmaan oo mitään pysäkkikarttaa, vaan täytyy olla itte "kartalla" että osaa jäähä oikeella pysäkillä pois.

• Tytsikkä

Ainakin jos ostat ladattavan bussikortin tupakkakaupasta, niin sillä voi matkustaa useampi henkilö samalla kertaa kunhan muistaa käyttää kortinlukijassa sitä korttia niin monta kertaa kuin on matkustaja. JokAISELLA on oltava oma kuitti. Kuitista näkee paljonko kortissa on vielä rahaa käytettävänä. Kortti itsessään maksaa jotain n. 2 e muistaakseni ja rahat ovat siellä tallessa vuoden. Kätevä homma!

• Anonyymi

Renfe kertoo:
      On Cercanías and Rodalies (Commuter) trains, the travel conditions for minors are different. In Cercanías, children under the age of 6 will travel for free (up to a maximum of two children per adult ticket). In Rodalies (Commuter), children under the age of 4 will travel for free.
      https://www.renfe.com/es/en/travel/prepare-your-trip/descuentos/ninos
      Fuengirolan paikallisbusseissa ei taida olla lapsialennusta vaan kaikki maksavat nyt 1,20€ matkastaan.

• Anonyymi

Mitenkäs alle 6 vuotiaat kulkevat Renfen porteista?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitenkäs alle 6 vuotiaat kulkevat Renfen porteista?

He kulkevat siitä kohtaa missä ei ole porttia. Henkilökunnan hellässä valvonnassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6953
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3918
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3300
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2909
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2672
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2123
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2067
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      39
      2000
    Aihe