Mulla alkoi tulla finnejä kuudennella luokalla, ja pahaksi akneksi kehittyi sitte vähitellen. Yläasteellä söin pari kertaa antibioottikuurin, ei paljoakaan vaikutusta. Lähinnä meikillä selvisin. Yläasteen jälkeen, kun alko pahin vaihe murkkuiästäkin olla ohi, iho parani vähäsen. Arvet tottakai jäi mutta finnejä ei ollut ehkä enää niin paljo.
Nykyään oon 20v ja akne on tullut uudelleen takasin, ja mun "suureksi iloksi", vielä pahempana. Uudet antibioottikuurit ja kaikenmaailman litkut, rasvat, voiteet ynnämuut on kokeiltu. Mikään ei tunnu auttavan.
Joten oon nyt miettiny, sekä tän aknen että tosi epäsäännöllisten kuukautisten takia, meneväni lääkärille hankkimaan epillerit.
Joten naispuoliset kanssaihmiset, kertokaahan omia kokemuksianne, onko epillerit auttaneet teillä akneen ?
Kiitos
epillerit ?
aafscsg
0
69
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406983
- 323948
- 453330
- 402939
- 172716
- 372238
- 162196
- 412143
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482077- 402048