Yeshua on tutumpi nimi kuin Jeesus. Kristityt ovat lisäksi Jeesuksen nimissä vainonneet juutalaisia, joten eipä ihme, että juutalaiset vierastavat kristittyjä ja Jeesus-nimeä.
Miksi monet juutalaiset eivät usko Jeesukseen?
20
306
Vastaukset
Michael Brown kertoo aiheesta seuraavassa videossa.
https://www.youtube.com/watch?v=pojOjFE2Lrw
Sarjaan kuuluu monta muutakin aiheeseen liittyvää erinomaista videota. Suosittelen lämpimästi.Menevätkö juutalaiset helvettiin, jotka eivät usko Jeshuaan? Michael Brown selvittää asiaa seuraavassa videossa.
https://www.youtube.com/watch?v=e9ebMtZBX8M- Herran.omat.jaksavat
Kristitty.net kirjoitti:
No mitä hän sanoo? Voitko referoida? Harvalla on aikaa katsoa kaikkia viedoita.
Herran omilla on kyllä aikaa. Ei kai nyt Yksi_ usko niitä muuten tänne liukuhihnalta suoltaisi?!
Suora lainaus Yksi_ uskolta: "Herran omat jaksavat katsoa."
Sinä et ilmeisestikään kuulu Herran omiin. - Exap
Herran.omat.jaksavat kirjoitti:
Herran omilla on kyllä aikaa. Ei kai nyt Yksi_ usko niitä muuten tänne liukuhihnalta suoltaisi?!
Suora lainaus Yksi_ uskolta: "Herran omat jaksavat katsoa."
Sinä et ilmeisestikään kuulu Herran omiin.Kun on lusikalla annettu, ei voi kauhalla vaatia.
Kristitty.net kirjoitti:
No mitä hän sanoo? Voitko referoida? Harvalla on aikaa katsoa kaikkia viedoita.
Parempi, että jokainen halukas itse kuuntelee luennon. Minulla ei ole asiaan mitään sanottavaa. Minä en ole kenenkään tuomari etkä sinä. Jumala tietää meidät kaikki, niin juutalaiset kuin kristitytkin, niin muslimit kuin hindut jne. Sanassa sanotaan, että Jumala ei ole hyljännyt kansaansa, siis juutalaisia. Tämä on hyvä aina muistaa.
- Herran.omat.jaksavat
Yksi_usko kirjoitti:
Parempi, että jokainen halukas itse kuuntelee luennon. Minulla ei ole asiaan mitään sanottavaa. Minä en ole kenenkään tuomari etkä sinä. Jumala tietää meidät kaikki, niin juutalaiset kuin kristitytkin, niin muslimit kuin hindut jne. Sanassa sanotaan, että Jumala ei ole hyljännyt kansaansa, siis juutalaisia. Tämä on hyvä aina muistaa.
"Parempi, että jokainen halukas itse kuuntelee luennon. Minulla ei ole asiaan mitään sanottavaa."
Eipä tietenkään. Yrität ilmeisesti olla ovela ja kuunteluttaa palstalaisilla noita videoitasi, jotta saisit selville, mitä niissä kerrotaan, koska et itse ymmärrä.
"Herran omat" = Yksi_uskon pikku apulaisia - Exap
Herran.omat.jaksavat kirjoitti:
"Parempi, että jokainen halukas itse kuuntelee luennon. Minulla ei ole asiaan mitään sanottavaa."
Eipä tietenkään. Yrität ilmeisesti olla ovela ja kuunteluttaa palstalaisilla noita videoitasi, jotta saisit selville, mitä niissä kerrotaan, koska et itse ymmärrä.
"Herran omat" = Yksi_uskon pikku apulaisia"Yrität ilmeisesti olla ovela ja kuunteluttaa palstalaisilla noita videoitasi, jotta saisit selville, mitä niissä kerrotaan, koska et itse ymmärrä."
No eihän se raukka tosiaan ymmärrä, mutta linkkailee tänne videota toisen perään.
Säälittävä jonglööritapaus.
- Exap
Ja taas tämä sama videojonglööri on vauhdissa, Eikä täällä ole edes toimivaa ylläpitoa, joka voisi bannata tällaisen linkkijonglöörin.
- pyhpyh2367263
Juutalainen, joka ei usko Jeesukseen, on tasan PAKANA.
- Exap
Ei suinkaan. Mistä hevon ******stä noita juttujasi oikein keksit ?
- pyhpy26372632
Exap kirjoitti:
Ei suinkaan. Mistä hevon ******stä noita juttujasi oikein keksit ?
Joka ei usko, on pakana. Piste.
- maalaisuus
Juutalaisuus on jesustakin vanhempaa perua.
- lomalehmä
maalaisuus kirjoitti:
Juutalaisuus on jesustakin vanhempaa perua.
>>Juutalaisuus on jesustakin vanhempaa perua. >>
Ja mm. hindulaisuus on juutalaisuuttakin vanhempaa perua. - Suomenkarja
lomalehmä kirjoitti:
>>Juutalaisuus on jesustakin vanhempaa perua. >>
Ja mm. hindulaisuus on juutalaisuuttakin vanhempaa perua.Suomen usko on paljon hindulaisuutta vanhempaa perua, peräti myöhäisneoliittistä, ja Australian aborginaalien luonnon usko vielä sitäkin vanhempaa.
- Höpöttäjä_olet
Yeshua ei ole tutumpi nimi kuin Jeesus!!!
Sadat miljoonat kristityt käyttävät Jeesuksesta nimeä Jeesus. Montako juutalaista puhuu Yeshuasta? Kourallinen!!!Juutalaisille Jeesus ei ole sama kuin Yeshua Messias. Kiitos siitä kuuluu kristityille, jotka ovat vainonneet ja tappaneet juutalaisia mukamas Jeesuksen nimeen, ja mustamaalanneet Jeesus-nimen juutalaisten silmissä.
- Höpöttäjä_olet
Yksi_usko kirjoitti:
Juutalaisille Jeesus ei ole sama kuin Yeshua Messias. Kiitos siitä kuuluu kristityille, jotka ovat vainonneet ja tappaneet juutalaisia mukamas Jeesuksen nimeen, ja mustamaalanneet Jeesus-nimen juutalaisten silmissä.
Sadat miljoonat versus kourallinen. Aloituksesi on vähintäänkin humoristinen.
Höpöttäjä_olet kirjoitti:
Sadat miljoonat versus kourallinen. Aloituksesi on vähintäänkin humoristinen.
Ehkä sinusta, mutta minusta asiallinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3027661Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne855989Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1673548Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee322007Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1921885Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san201733- 361599
- 441484
- 221431
Heih! Vieläkö ehtii laittaa auringonkukat kasvamaan?
Kerkeekö auringonkukat kukkimaan, kun upottaa auringonkukan siemenet kävelyreittien varrella multiin? Vai onko jo ihan661406