Miksi monet juutalaiset eivät usko Jeesukseen?

Yeshua on tutumpi nimi kuin Jeesus. Kristityt ovat lisäksi Jeesuksen nimissä vainonneet juutalaisia, joten eipä ihme, että juutalaiset vierastavat kristittyjä ja Jeesus-nimeä.

20

306

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • No mitä hän sanoo? Voitko referoida? Harvalla on aikaa katsoa kaikkia viedoita.

• Herran.omat.jaksavat
        Kristitty.net kirjoitti:

No mitä hän sanoo? Voitko referoida? Harvalla on aikaa katsoa kaikkia viedoita.

Herran omilla on kyllä aikaa. Ei kai nyt Yksi_ usko niitä muuten tänne liukuhihnalta suoltaisi?!

Suora lainaus Yksi_ uskolta: "Herran omat jaksavat katsoa."

Sinä et ilmeisestikään kuulu Herran omiin.

• Exap
        Herran.omat.jaksavat kirjoitti:

Herran omilla on kyllä aikaa. Ei kai nyt Yksi_ usko niitä muuten tänne liukuhihnalta suoltaisi?!

Suora lainaus Yksi_ uskolta: "Herran omat jaksavat katsoa."

Sinä et ilmeisestikään kuulu Herran omiin.

Kun on lusikalla annettu, ei voi kauhalla vaatia.

• Kristitty.net kirjoitti:

No mitä hän sanoo? Voitko referoida? Harvalla on aikaa katsoa kaikkia viedoita.

Parempi, että jokainen halukas itse kuuntelee luennon. Minulla ei ole asiaan mitään sanottavaa. Minä en ole kenenkään tuomari etkä sinä. Jumala tietää meidät kaikki, niin juutalaiset kuin kristitytkin, niin muslimit kuin hindut jne. Sanassa sanotaan, että Jumala ei ole hyljännyt kansaansa, siis juutalaisia. Tämä on hyvä aina muistaa.

• Herran.omat.jaksavat
        Yksi_usko kirjoitti:

Parempi, että jokainen halukas itse kuuntelee luennon. Minulla ei ole asiaan mitään sanottavaa. Minä en ole kenenkään tuomari etkä sinä. Jumala tietää meidät kaikki, niin juutalaiset kuin kristitytkin, niin muslimit kuin hindut jne. Sanassa sanotaan, että Jumala ei ole hyljännyt kansaansa, siis juutalaisia. Tämä on hyvä aina muistaa.

"Parempi, että jokainen halukas itse kuuntelee luennon. Minulla ei ole asiaan mitään sanottavaa."

Eipä tietenkään. Yrität ilmeisesti olla ovela ja kuunteluttaa palstalaisilla noita videoitasi, jotta saisit selville, mitä niissä kerrotaan, koska et itse ymmärrä.

"Herran omat" = Yksi_uskon pikku apulaisia

• Exap
        Herran.omat.jaksavat kirjoitti:

"Parempi, että jokainen halukas itse kuuntelee luennon. Minulla ei ole asiaan mitään sanottavaa."

Eipä tietenkään. Yrität ilmeisesti olla ovela ja kuunteluttaa palstalaisilla noita videoitasi, jotta saisit selville, mitä niissä kerrotaan, koska et itse ymmärrä.

"Herran omat" = Yksi_uskon pikku apulaisia

"Yrität ilmeisesti olla ovela ja kuunteluttaa palstalaisilla noita videoitasi, jotta saisit selville, mitä niissä kerrotaan, koska et itse ymmärrä."

No eihän se raukka tosiaan ymmärrä, mutta linkkailee tänne videota toisen perään.

Säälittävä jonglööritapaus.

• Exap

Ja taas tämä sama videojonglööri on vauhdissa, Eikä täällä ole edes toimivaa ylläpitoa, joka voisi bannata tällaisen linkkijonglöörin.

• pyhpyh2367263

Juutalainen, joka ei usko Jeesukseen, on tasan PAKANA.

• Exap

Ei suinkaan. Mistä hevon ******stä noita juttujasi oikein keksit ?

• Hän kaivaa ne ilmeisesti omasta takalistostaan?

• pyhpy26372632
        Exap kirjoitti:

Ei suinkaan. Mistä hevon ******stä noita juttujasi oikein keksit ?

Joka ei usko, on pakana. Piste.

• maalaisuus

Juutalaisuus on jesustakin vanhempaa perua.

• lomalehmä
        maalaisuus kirjoitti:

Juutalaisuus on jesustakin vanhempaa perua.

>>Juutalaisuus on jesustakin vanhempaa perua. >>

Ja mm. hindulaisuus on juutalaisuuttakin vanhempaa perua.

• Suomenkarja
        lomalehmä kirjoitti:

>>Juutalaisuus on jesustakin vanhempaa perua. >>

Ja mm. hindulaisuus on juutalaisuuttakin vanhempaa perua.

Suomen usko on paljon hindulaisuutta vanhempaa perua, peräti myöhäisneoliittistä, ja Australian aborginaalien luonnon usko vielä sitäkin vanhempaa.

• Höpöttäjä_olet

Yeshua ei ole tutumpi nimi kuin Jeesus!!!

Sadat miljoonat kristityt käyttävät Jeesuksesta nimeä Jeesus. Montako juutalaista puhuu Yeshuasta? Kourallinen!!!

• Juutalaisille Jeesus ei ole sama kuin Yeshua Messias. Kiitos siitä kuuluu kristityille, jotka ovat vainonneet ja tappaneet juutalaisia mukamas Jeesuksen nimeen, ja mustamaalanneet Jeesus-nimen juutalaisten silmissä.

• Höpöttäjä_olet
        Yksi_usko kirjoitti:

Juutalaisille Jeesus ei ole sama kuin Yeshua Messias. Kiitos siitä kuuluu kristityille, jotka ovat vainonneet ja tappaneet juutalaisia mukamas Jeesuksen nimeen, ja mustamaalanneet Jeesus-nimen juutalaisten silmissä.

Sadat miljoonat versus kourallinen. Aloituksesi on vähintäänkin humoristinen.

• Höpöttäjä_olet kirjoitti:

Sadat miljoonat versus kourallinen. Aloituksesi on vähintäänkin humoristinen.

Ehkä sinusta, mutta minusta asiallinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      317
      8123
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      99
      6369
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      174
      3673
    4. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      70
      2440
    5. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      40
      2430
    6. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      42
      2204
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      22
      2176
    8. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      196
      2014
    9. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      83