saitko tänään seuraa tinderistä
tinderimies tai nainen
8
232
Vastaukset
- crux
Naiset ovat niin pinnallisia Tinderissä ja muuallakin että ei sieltäkään saa yhtään mitään. Sitten naiset vielä itse kritisoivat Tinderiä pinnalliseksi ja kuitenkaan eivät yleensä edes kirjoita mitään profiiliinsa. Pelkät matkustelu- ja pyllistelykuvat vain esiin ja sitten muita arvostelemaan ja tavalliset miehet tietysti pyyhitään nopeasti pois ruudulta.
- sellainen.on.nainen
Juuri näin. Naiset itse ovat pinnallisia ja kelpuuttavat vain komeat miehet tinderistä, mutta kun komeat miehet eivät jouda ihan jokaista tyttöä hoitelemaan, niin kaikki miehet ovat pinnallisia. Viis siitä, että nainen itse kelpuuttaa vain alle prosentin tinder-profiileista.
- ensaanut
En ole tinderissä.
- jokumies83
En todellakaan matseja on 0.. joten vaikea kirjoittaa edes kellekkään.
- peräkammarin.peris
periksellä lienee sama juttu..
- sellainen.on.tinder
Taitaa olla aika yleistä, jos tilastojen mukaan miehet saavat matchin vain 0,6% todennäköisyydellä. Mutta tietenkin aina kavereille pitää valehdella, että joo matcheja tulee ja naista kaatuu, vai mitä pojat?
- jokumies83
Näinhän se on että vain eliittimiehet saavat matseja me muut tavalliset ei :| Itellä on kyllä laaja skaala alle 40v, mutta silti ei yhden yhtä matsia eikä niitä ns. kultatykkäyksiä... joten aika heikoilla ollaan, pelkästään ulkonäön osalta näköjään.
Kolmelta naiselta olen saannut tinderistä, ainoat naiset joita olen tavannut tinderistä, matcheja huomattavasti enemmän - mutta joko välimatka, aikataulu (naiset kyllästyy, menettää mielenkiinnon jos ei käy just silloin kun heille sopii) tai suuttuu jostain - mutta en valita.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1197546Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista786604- 955264
- 524615
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494266- 2304159
- 444095
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283948- 583080
- 482576